וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: "יכולים לחדור גם ללשכת ראש המוסד"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

4.3.2010 / 14:33

מפקד משטרת דובאי התגאה בראיון ל"אל ערבייה" בפיצוח הפרשת החיסול וציין כי "אם משטרת דובאי הייתה יודעת שמדובר בבכיר חמאס, לא היינו מאפשרים לו כלל להיכנס"

"אם משטרת דובאי הייתה יודעת שמדובר בבכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח, לא היינו מאפשרים לו כלל להיכנס למדינה" – כך אמר (חמישי) מפקד משטרת דובאי דאחי חלפאן בראיון לרשת הטלוויזיה "אל-ערבייה", שישודר מחר וחלקו פורסם באתר האינטרנט של הרשת. "דובאי מאפשרת אמנם למנהיגים מדיניים של חמאס להיכנס לשטחה, אולם היא לא מאפשרת לאנשי הארגון הלוקחים חלק בפעילות החשאית שלו", הסביר.

חלפאן גילה כי לאחר גילוי גופתו של אל-מבחוח, שחוסל בדובאי לפני יותר מחודש, עמדה משטרת דובאי להכריז כי מת מוות טבעי כי לא עלה שום חשד לרצח ולא ידעו במי מדובר. "התמונה התחילה להתבהר כשאדם פלסטיני שמכיר את אל-מבחוח ניסה להתקשר אליו לדובאי מספר פעמים אך לא השיג אותו. לאחר שנודע דבר הרצח, הוא עדכן את בני משפחתו ברצועה. לאחר מכן חמאס עדכן אותנו שמדובר בבכיר הארגון".

"חשיפת זהותו של הנרצח הביאה לתפנית של 180 מעלות בחקירה", הוסיף חלפאן, שציין גם כי מנתיחת גופתו עלה כי הורעל על ידי מחסליו. "צוות המחסלים עשה מספר טעויות שסייעו בחשיפתם. אחד מהם, למשל, לבש מדים של שחקן טניס אולם ממבנה גופו היה ברור שהוא איננו ספורטאי ושלא שיחק טניס מימיו. בנוסף הוא שהה במלון במשך שעות ארוכות לבוש במדים, מבלי שהלך כלל לשחק טניס".

חלפאן התגאה עוד ביכולות הטכניות של משטרת דובאי שבעזרתן היא הצליחה לפצח את החקירה במהרה. "אילו היינו רוצים, היינו מסוגלים גם לחדור ללשכתו של ראש המוסד מאיר דגן בעצמו", אמר. הוא חזר על דבריו לפיהם אדם מחמאס, המקורב לאל-מבחוח, הדליף לישראל מידע על מקום הימצאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully