וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציעה לנשים לעבוד בזנות בחו"ל - והורשעה

גלעד גרוסמן

4.3.2010 / 12:43

ביהמ"ש הרשיע אישה שהביאה נשים ישראליות לעבוד בסוכנות ליווי בלונדון בניהולה. האישה הורשעה רק ב-10 מקרים, שכן החוק בלונדון מתיר את העבודה במכוני ליווי

בפסק דין יוצא דופן, הרשיע היום (חמישי) בית המשפט המחוזי בתל אביב אישה שניהלה סוכנות ליווי בלונדון, והואשמה כי גרמה לנשים ישראליות לעבוד עבורה בזנות בעיר.

לפי כתב האישום, האישה, שעבדה בעצמה בזנות באנגליה לפני שפתחה את סוכנות הליווי, פרסמה מודעות בעיתונים בארץ לפיהן דרושות נשים לעבודה דיסקרטית בחו"ל. הנאשמת שוחחה עם הנשים שיצרו עמה קשר והציעה להן לעבוד בזנות בלונדון.

במהלך המשפט אף הודתה הנאשמת שהעסיקה את הנשים בזנות, ואולם היא לא הואשמה בסרסרות. היא טענה שלא גרמה למתלוננות לעזוב את ישראל לשם עיסוק בזנות, כפי שקובע הסעיף בחוק בו הואשמה.

השופטים קבעו שרק בעשרה מן המקרים הוכח ששכנעה את הנשים להגיע ללונדון כדי לעבוד בזנות ואף רכשה עבור הנשים כרטיסי טיסה. במקרים אחרים הוכח שאמנם העסיקה את המתלוננות בזנות, אולם לא גרמה להן לעזוב את ישראל, ולכן זוכתה.

כך לדוגמא, באחד המקרים הודתה הנאשמת שהעסיקה מתלוננת וגבתה ממנה מחצית מהכנסותיה, בנוסף לתשלומים עבור הוצאות הדירה והנסיעות. השופטים הסבירו שאילו בוצעו המעשים בישראל, היה ניתן להרשיעה בסרסרות, אולם בשל החוק באנגליה, היא לא הואשמה בעבירה זו.

"למרות הסלידה שמעוררים מעשיה של הנאשמת, אשר סחרה בגופה של אישה אחרת, כתב האישום מייחס לה עבירה שונה", נכתב בהכרעת הדין ביחס לאחת הנשים. "העובדה שהנאשמת העסיקה את ציפי בזנות בלונדון, סיפקה לה את התשתית הלוגיסטית לעיסוקה זה, כולל פרסום ומגורים, אינה מקימה את יסודות העבירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully