וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה בנפשו נתפס מחוץ ללשכת הרמטכ"ל בת"א

יהושע בריינר ואיילה חננאל

4.3.2010 / 11:17

עוד מקרה של חדירת גורם לא רצוי ללשכת הרמטכ"ל. מדיווח ראשוני עולה כי בן ה-36 מר"ג הציג תעודת מילואים בכניסתו לקריה. סיבת כניסתו טרם התבררה, והוא יישלח להערכה פסיכיאטרית

תושב רמת גן בן 36 נתפס אתמול (רביעי) בסמוך ללשכת הרמטכ"ל גבי אשכנזי בתוך מחנה רבין בקריה בתל אביב. סיבת כניסתו למתחם אינה ברורה בשלב זה, והחשוד יובא הבוקר לבית משפט השלום בתל אביב.

לדברי גורמים בצה"ל, החשוד הציג בכניסתו תעודת מילואים והסתובב במתחם בצורה חשודה. החשוד נעצר על ידי חיילים במקום והועבר למשטרה. לדברי צה"ל, ככל הנראה מדובר בצעיר הלוקה בנפשו, והוא יישלח הבוקר להסתכלות פסיכיאטרית.

באוגוסט אירע בקריה מקרה דומה של כניסת גורם בלתי רצוי במערכת ללשכת הרמטכ"ל. באירוע נתפס רב"ט לואיס מסקוטה המואשם שגנב את פרטי כרטיס האשראי של הרמטכ"ל אשכנזי ומכר נשקים מלשכתו. לפי כתב האישום, בין הנשקים היה אקדח עתיק השייך לרמטכ"ל שניתן לו על ידי גנרל אמריקאי.

כתבי אישום הוגשו גם נגד שני צעירים נוספים שהואשמו במעורבות בשורה של עבירות נשק בפרשה ובהונאה בפרשת חיוב כרטיס האשראי של הרמטכ"ל. על אף שמדובר בכרטיס האשראי שלו, אשכנזי עצמו אינו מופיע ברשימת העדים במשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully