וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 שנות מאסר להורג מאבטח במועדון בת"א

4.3.2010 / 12:40

מוחמד באדיר הודה והורשע בהסדר טיעון בהריגת המאבטח, לאחר שסולק ממועדון ה”גולדה” בת”א לפני כשנה. השופטים ביקרו את הסדר הטיעון: ”אם היה מורשע, היה נשלח למאסר עולם”

עוז מרון

(צילום: עוז מרון. עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) 19 שנות מאסר על מוחמד באדיר, בן 29 מכפר קאסם, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בהריגתו של המאבטח אלכסנדר פוזבדצקי, לאחר שסולק ממועדון ה"גולדה" בתל אביב לפני כשנה. על באדיר נגזרו גם שנתיים מאסר על תנאי, תשלום פיצויים בסכום 25 אלף שקלים וקנס של 2,500 שקלים.

בינואר 2009 פוזבדצקי היה מעורב בקטטה עם כמה מחבריו של באדיר במסגרת תפקידו כמבטח במועדון. לאחר שהוא ומאבטח נוסף פונו במונית לקבלת טיפול רפאוי בבית החולים איכילוב בתל אביב, באדיר וחברו עקבו אחר המונית וכאשר היא עצרה ברמזור יצא באדיר מהרכב וירה בפוזבדצקי.

בכתב האישום המקורי, הואשם באדיר ברצח, אך בשל קשיים בשלב איסוף הראיות ובשל גרסאות שונות שמסרו העדים, נחתם לבסוף הסדר הטיעון. השופטים ד"ר דפנה אבניאלי, חאלד כבוב ומאיר יפרח, כתבו בגזר הדין, כי אינם מבינים את מניעי הפרקליטות להסכים לשינוי בכתב האישום ומדוע הסתפקו בעבירת הריגה.

בגזר הדין כתבו השופטים כי מעשי הנאשם חמורים לפי כל קנה מידה וכי "אילולא תיקון כתב האישום, יש להניח שעם הרשעת הנאשם בעבירות המיוחסות לו הוא היה נידון למאסר עולם ועוד שנות מאסר רבות, שהיו מוטלות עליו במצטבר בעקבות הפציעה שגרם למאבטח הנוסף".

עדכון ראשון: 11:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully