וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה במשרד התחבורה: משאיות יסעו רק בלילה

4.3.2010 / 9:40

מיוזמה של משרד התחבורה עולה כי משאיות יוכלו לנסוע בכבישים העירוניים והבינעירוניים ברחבי ישראל רק בשעות הלילה, מ-21:00 עד 6 בבוקר

משאיות יוכלו לנסוע בכבישים העירוניים והבינעירוניים ברחבי ישראל רק בשעות הלילה, מ-21:00 עד 6 בבוקר - כך עולה מיוזמה של משרד התחבורה, כפי שפורסם הבוקר בגלי צה"ל. במשרד סבורים כי מדובר בפתרון לעומס בכבישים.

במשרד התחבורה טוענים כי פיילוט שבמסגרתו נאסרה נסיעת משאיות בשעות הבוקר בכביש מס’ 1 בין תל-אביב לירושלים, הביא לשיפור משמעותי בזרימת התנועה.

במסגרת הפיילוט שימשך כשישה חודשים, חל איסור על נסיעת משאיות וכלי רכב כבדים במשקל של יותר מ-12 טונות, בקטע שבין שער הגיא ומחלף שורש בין השעות 06:30 ל-09:30 בבוקר. החברה הלאומית לדרכים (מעצ החדשה) הציבה לאורך כביש מס' 1 שלטים ותמרורים המתריעים בדבר האיסור, ומשטרת התנועה נערכה לאכיפת הניסוי בכוחות מוגברים, והפנתה את המשאיות וכלי הרכב הכבדים לכביש 443 או לחניון אתר יד לשריון בלטרון.

שר התחבורה ישראל כץ, מסר כי צוותים ינתחו מידי יום את ממצאי הניסוי, במטרה לבחון את השפעתו על גודש התנועה בכביש ובדרכים החלופיות. כץ הוסיף כי איסור נסיעת המשאיות הוא צעד נוסף שנועד להקל על עומסי התנועה ולהפוך את הגישה לבירה לקלה ומהירה יותר, וכי אם הניסוי יצליח - תיבחן אפשרות להרחיבו לכבישים נוספים בארץ, במטרה להקל על תנועת כלי הרכב בצירי תנועה מרכזיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully