וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות הביטחון הרסו מבנים סמוך לחברון

בשעה 2:00 לפנות בוקר התייצבו כוחות הביטחון במאחז מצפה אביחי והרסו ארבעה מבנים במקום. המתנחלים: "הם לא ישברו אותנו, נמלא את הגבעות בעוד מאחזים ומבנים"

כוחות הביטחון והמנהל האזרחי הרסו הלילה (חמישי) ארבעה מבנים במאחז מצפה אביחי הסמוך לקריית ארבע. במבנים שנהרסו התגוררו שלוש משפחות עם ילדיהם ומבנה נוסף שבו התגוררו מספר רווקים.

לדברי המתנחלים, בשעה 2:00 לפנות בוקר הגיעו הכוחות למקום, החרימו טלפונים ניידים של כל המתגוררים במקום והחלו בהריסת המבנים.

אחד המפונים, אריה דיוויס, סיפר כי ההריסה בוצעה בשעה בה הועלתה הכוננות באזור קריית ארבע מחשש לאירוע ביטחוני. דיוויס אמר לוואלה! חדשות כי "הם לא ישברו אותנו, אנחנו לא עוזבים את הגבעה והנחמה היחידה שלנו היא שעוד נמלא את כל הגבעות כאן מסביב בעוד מאחזים ובעוד מבנים".

דיוויס הוסיף כי "אנחנו עוד נבנה בכל יהודה ושומרון, כולל במצפה אביחי. ביבי וברק מנסים לפתור את הבעיות שלהם על חשבון הילדים שלי, אבל לא ניתן להם. נשוב ונבנה את הבית שלו כאן".

ח"כ מיכאל בן ארי (איחוד לאומי) הגיב בכעס לאירוע ואמר כי "ברק ונתניהו עושים את העבודה לאבו מאזן ומעבירים מסר של כניעה וחולשה. צעירי הגבעות נחושים יותר מהפוליטיקאים שמחריבים את המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully