וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת

ואדים סבידרסקי

3.3.2010 / 23:11

דאו ג'ונס ירד 0.1% לרמה של 10,395 נקודות, נאסד"ק נסגר ללא שינוי ב-2,280 נקודות ו-S&P 500 הוסיף 0.05% לרמה של1,119 נקודות

המסחר בוול סטריט הסתיים במגמה מעורבת למרות נתונים מעודדים משוק העבודה האמריקאי לקראת דו"ח התעסוקה שיפורסם בסוף השבוע ופרסום מדד מנהלי הרכש אשר הכה את תחזית הכלכלנים, מגזר השירותים בארה"ב צמח בחודש שעבר בקצב המהיר ביותר זה שנתיים.

דאו ג'ונס ירד 0.1% ל-10,395 נקודות, נאסד"ק נסגר ללא שינוי ב-2,280 נקודות ו-S&P 500 הוסיף 0.05% ל-1,119 נקודות.

בזירת המקרו, המגזר הפרטי בארה"ב קיצץ 20 אלף משרות בפברואר - המספר הנמוך ביותר זה שנתיים - כך דיווחה היום חברת ההשמה ADP. בנפרד, דיווחה חברת ההשמה צ'לנג'ר גריי אנד כריסמס, כי מספר הודעות הפיטורים של החברות הגדולות בארה"ב נפל בפברואר לרמה הנמוכה ביותר זה שלוש שנים וחצי. מספר הודעות הפיטורים הסתכם ב-42,090 בחודש שעבר, הרמה הנמוכה ביותר מאז יולי 2006.

היקף הודעות הפיטורים בפברואר היה נמוך ב-41% מהרמה שנרשמה בינואר. ביום שישי יפרסם משרד העבודה האמריקאי את דו"ח התעסוקה לחודש פברואר. אנליסטים מעריכים כי שיעור האבטלה בפברואר עלה ל-9.8%, לאחר שבינואר ירד ל-9.7%. ההערכות הן כי 50 אלף משרות קוצצו בחודש שעבר. היום התפרסם ספר הבז’ שבו מרכזים נגידי 12 המחוזות של הבנק הפדרלי את הנתונים הכלכליים המעידים על הסביבה הכלכלית בכל מחוז תחת אחריותם.

מהדו"ח נבע כי כלכלת ארה"ב המשיכה להתאושש במתינות בחודש פברואר למרות סופות השלגים הקשות באזורים רבים במדינה. תשעה מ-12 מחוזות דיווחו על שיפור בפעילות הכלכלית בפברואר. התנאים בשוק האשראי המשיכו להיות גרועים, אם כי באופן כללי הצרכנים הפגינו נכונות רבה יותר להוציא כסף, נכתב בדו"ח. ספר הבז' משמש את הפד לקביעת המדיניות המוניטרית מאחר והוא מספק דיווח מהימן על רמות אינפלציה ופעילות כלכלית בכל אחד מהמחוזות השונים בארה"ב. ישיבת הריבית הקרובה תיערך ב-16 במארס.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully