וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסמב"ה ושודדי הסוסים ברשות הפלסטינית

יהושע בריינר

3.3.2010 / 18:56

שיתוף הפעולה בין המנהל האזרחי והרשות מניב פירות. סוסה שנגנבה ממושב עגור הוחזרה לבעליה שהופתע לטובה: "מעולם לא החזירו לי סוסים שנגנבו"

כוחות המשטרה הפלסטינים בחברון השיבו אתמול (שלישי) סוסה שנגנבה מאזרח ישראלי לפני מספר שבועות. הסוסה 'חץ' חזרה לידי בעליה, לאחר ששהתה שלושה שבועות בכפר בית עולא סמוך לחברון. המשטרה הפלסטינית זיהתה את הסוסה בזכות תמונה ששלח בעליה והשיבו אותה לידי משטרת מחוז ש"י ולמנהל האזרחי.

האירוע החל לפני כשלושה שבועות, כשמספר פלסטינים פרצו לאורווה במושב עגור שבעמק האלה וגנבו סוסה וכן סייח צעיר. בעל הסוסים, מיקי בליטי, הגיש תלונה ופנה לגורמים במג"ב בתקווה שהסוסים, בשווי כ-15 אלף שקלים יושבו אליו, אלא שגם הוא איבד תקווה. "זו הייתה הפעם השלישית שנגנבו לי סוסים ומעולם לא החזירו לי אותם, כך שלא ממש הייתה לי תקווה", הוא מספר.

בליטי הפיץ לכוחות הביטחון תמונה של הסוסים, ומשטרת מחוז ש"י פנתה למשטרה הפלסטינית בחברון, לאחר שהעריכו כי באיזור נמצאים הסוסים הגנובים. "אומנם היא הוחזרה במצב בריאותי גרוע מאוד, אבל אני הופתעתי לטובה", אמר. הסייח עדיין לא אותר.

סנ"צ דני ישראל, האחראי על התיאום עם המשטרה הפלסטינית במחוז ש"י אמר כי מדובר בצעד נוסף של שיתוף פעולה. "בסך הכל ישנה עלייה בתקופה האחרונה בשיתופי הפעולה ביננו לבין הפלסטינים בכל הקשור למאבק בגניבות, וגם למשטרה הפלסטינית חשוב להראות את כוחה בקרב האוכלוסיה המקומית", אמר ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully