וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את חברו ב-156 דקירות סכין

גלעד גרוסמן

3.3.2010 / 16:21

לביהמ"ש המחוזי בת"א הוגש כתב אישום נגד עובד זר מסין, בגין רצח חברו. לפי כתב האישום, בין השניים פרץ ויכוח שבסופו נטל הנאשם סכין קצבים ודקר למוות את חברו

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד אזרח סיני, שוהה בלתי חוקי, הנאשם שרצח את חברו ב-156 דקירות סכין. הנאשם, לין בן לי טהשיאנג, בן 43, שוהה בישראל בלא היתר משנת 2007 ועובד כפועל בניין. הנאשם וחברו הואנג טינגצ'אנג, אף הוא אזרח סין בן 43, התגוררו יחד בשכירות בדירה בתל אביב.

לפני כחודש, שהו הנאשם והמנוח בדירתם. לפי כתב האישום, בין השניים נתגלע ויכוח ובשלב מסוים נטל הנאשם סכין קצבים בעלת להב באורך של כ-20 סנטימטרים, ניגש אל חברו, הניף את הסכין והיכה עמה בחוזקה בראשו של המנוח. לאחר מכן הנאשם דקר את חברו לפחות 156 פעמים בחלקי גופו השונים: בראשו, בפניו, בצווארו, בכתפיו, בידיו, באצבעותיו ובגבו.

עוד צוין בכתב האישום כי כתוצאה מהחתכים והמכות באמצעות סכין הקצבים נגרמו למנוח פגיעות קטלניות של נזק חמור למוחו עם שברים בגולגולת. כתוצאה מהפגיעות הקטלניות, מת הפועל הסיני. לאחר מכן, נטל הנאשם אבן כבדה והצמיד אותה לדלת הכניסה לדירה, על מנת לחסום אפשרות כניסה של המשטרה לדירה. כוח משטרה שהגיע למקום נאלץ לפרוץ לדירה דרך חלון השירותים ומצא את הגופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully