וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסק משפחתי: סב, אב ונכד חשודים בגניבת דלק

רמי שני

3.3.2010 / 11:32

שוטרי נתיבות נדהמו לגלות כי שלושה בני המשפחה עסקו בגניבת דלק ממשאיות חונות בעיר. השיטה - חנייה לצד משאית חונה ושאיבת הדלק למיכל מוחבא

סבא, אבא ונכד, שיתפו פעולה כדי להתעשר באמצעות גניבת דלק. כך חושדים במשטרת נתיבות. סיירי המשטרה הוזעקו אתמול (שלישי) לפנות בוקר לאחד מרחובות העיר כדי לבחון פעילות של משאית, שחנתה בצורה מעוררת חשד. אנשי יחידת השיטור העירוני "אופק" בעיר הבחינו במשאית, כשהיא חונה בחניה כפולה ליד משאית אחרת וחוסמת את נתיב הנסיעה.

הם ערכו סיור בסביבתה, אך לא גילו כלום והחליטו לבצע בדיקה מעמיקה לכלי הרכב. אחד השוטרים הבחין שמתא המטען של המשאית החשודה, יוצא צינור המחובר אל מיכל הדלק של המשאית האחרת. בשלב זה הזעיקו הסיירים לעזרתם צוות משטרתי. השוטרים פתחו את תא המטען של המשאית החשודה וגילו בפנים ארבעה אנשים שעסקו בשאיבת הסולר ממיכל המשאית, אל מיכל ענק שהותקן בתוך תא המטען. עם מעצרם, התברר ששלושה מהם הם בני משפחה אחת: סבא, בנו ונכדו ואיתם חבר שהצטרף לפעולה של גניבת הסולר.

בדיקה של תכולת מיכל הסולר שהיה בתא המטען, גילתה שהוא מכיל קרוב ל-800 ליטרים. החוקרים חשדו שמדובר בפעולה שיטתית. הם בחנו תלונות דומות מהאזור והצליחו לאתר שלושה נהגים, שמיכלי הסולר של משאיותיהם רוקנו באותה שיטה. בדיקה מעמיקה יותר במסופי המשטרה העלתה שהארבעה מוכרים למשטרה על רקע פעילות דומה באזור המרכז ועומד נגדם כתב אישום על גניבת סולר בבית משפט בראשון לציון. בכוונת המשטרה לבקש עתה מבית המשפט להשאיר אותם במעצר כדי להשלים את החקירה ולגבש נגדם כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully