וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק תחלק 92% מהונה כדיבידנד למשקיעים

עומר רבין

3.3.2010 / 9:12

ענקית התקשורת תחלק לא פחות מ-2.453 מיליארד שקלים למשקיעיה בתחילת מאי. גם הבכירים לא יצאו בידיים ריקות: היו"ר שלמה רודב יקבל בונוס של קרוב ל-3.5 מיליון שקלים נוסף על שכרו

הכי טוב בבית, יותר טוב בבורסה: ענקית התקשורת המקומית בזק, שלאחרונה החליפה ידיים וזכתה לבעל בית חדש - איש העסקים שאול אלוביץ', הודיעה הבוקר (רביעי) לבורסה כי בישיבת דירקטוריון מיוחדת שהתקיימה אמש הוחלט להעניק דיבידנד מרשים בגודלו למשקיעיה.

בהודעה שפירסמה החברה הוכרז דיבידנד ענק בסך כולל של 2.453 מיליארד שקלים – סכום שווה ערך ליותר מ-92% מהונה המונפק והנפרע של החברה, כך הודיעה הבוקר בזק בהודעה לבורסה עם פרסום מצבת התחייבויותיה הכספיות של החברה.

מדובר בדיבידנד חריג בגודלו בשוק ההון הישראלי אשר ישולם למשקיעים בחברה בתאריך 3 במאי 2010. יום האקס לחלוקת הדיבידנד נקבע על ה-18 באפריל. החלוקה עדיין טעונה את אישור אסיפת בעלי המניות של החברה אך זו צפוייה לאשר את ההחלטה. בהודעת בזק נאמר כי ההחלטה התקבלה על בסיס עודפים שנצטברו בחברה בשנתיים האחרונות בין היתר על רקע הפסקת ההכללה של דו"חות חברת הלוויין "יס" בדו"חות בזק.

עוד באותו עניין הודיעה הבוקר החברה גם על מתן מענקים מיוחדים (בונוסים) לבכיריה בסכומים מרשימים: יו"ר הדירקטוריון של בזק, שלמה רודב, יזכה למענק של לא פחות מ-3.44 מיליון שקלים - סכום שווה ערך ל-150% מהמשכורת השנתית שלו. המשמעות היא עלות שכרו של רודב בתפקידו כיו"ר החברה הסתכמה בסכום של כ-5.7 מיליון שקלים בשנת 2009 לבדה.

מנכ"ל החברה לא נותר מקופח גם הוא: אבי גבאי יקבל בונוס של 2.178 מיליון שקלים המהווים כ-116.6% משכרו השנתי. מנכ"ל חברת פלאפון, גיל שרון, זוכה על רקע תוצאות שנת 2009 של החברה לבונוס של 2.13 מיליון שקלים - סכום שווה ערך ל-114% משכרו השנתי. הסמנכ"לים בחברה זכו גם הם למענקים של כמה מאות אלפי שקלים כל אחד, נוסף על משכורתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully