וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נערה הטרידה את אלוף פיקוד מרכז

יהושע בריינר

2.3.2010 / 20:44

המשטרה עצרה נערה בת 15.5 בחשד שטלפנה לביתו של האלוף אבי מזרחי וגידפה אותו. לפי החשד, הנערה אמרה לאלוף: "בן בליעל, שתישרף בגיהינום". מקורב לנערה: "יש כאן אינטרסים פוליטיים"

הטרדות פעילי הימין מגיעות גם לאלוף פיקוד המרכז? משטרת מחוז ש"י עצרה הערב (שלישי) קטינה בת 15 וחצי מהמרכז, בחשד כי טלפנה לביתו של אלוף פיקוד מרכז אבי מזרחי ואיימה עליו על רקע הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון.

לפי החשד, הצעירה נהגה בשבועות האחרונים להתקשר לביתו של האלוף מזרחי בשעות לילה מאוחרות ולגדף אותו. בין היתר קראה לו בטלפון "רשע" ו"בן בליעל, שתישרף בגיהינום". בעקבות כך נפתחה חקירה בנושא, ממנו עלה כי הנערה מוכרת למשטרת מחוז ש"י בגין השתתפות בהפרות סדר והטרדות כלפי שוטרים ואנשי כוחות הביטחון.

היום נעצרה כאמור הנערה, אולם היא לא שיתפה פעולה עם חוקריה. מחר היא תובא בפני בית משפט השלום בירושלים לשחרור בתנאים מגבילים. ממשטרת מחוז ש"י נמסר כי היא "רואה בחומרה הטרדות ואיומים כלפי אנשי כוחות הביטחון ותפעל בנחישות עם כל הכלים העומדים לרשותה על מנת למגר תופעה זו. איומים כאלה לא ירפו את ידיהם מהלמשיך ולעסוק באכיפת החוק".

מקורב לנערה אמר לוואלה! חדשות "העובדה שהיחידה המרכזית של מחוז ש"י עוצרת ילדה בת 15 וחצי מעיד על חוסר רצינות. אלו לא הדברים שהיחידה הזאת צריכה להתעסק בהם וכנראה שמאחורי החקירה הזאת מעורבים אינטרסים פוליטיים".

עד כה נמנעו פעילי ימין מלייחס לאלוף מזרחי את מדיניות הממשלה בשטחים, זאת בניגוד גמור ליחסים בין הימין לאלוף הקודם, גדי שמני, שהגיעו בשיאם להטרדות טלפוניות והפגנות מול ביתו שביישוב רעות. מזרחי אף נפגש לעיתים קרובות עם ראשי המתנחלים במטרה להרגיע את הרוחות על רקע המשך הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון וכן הוצאת צווי הרחקה לפעילי ימין משטחי הגדה.

עד כה מיקדו פעילי הימין את מאבקם נגד דרגי ביניים ברשויות אכיפת החוק, כמו למשל בהפגנות מול בתיהם של פקחי המנהל האזרחי המתגוררים ביהודה ושומרון וכן בהפצת פלאיירים כנגד תובעי משטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully