וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שרצח את אמו לא יועמד לדין

3.3.2010 / 10:07

3 פסיכיאטרים שבדקו את יובב אלגואטי, הנאשם ברציחת אמו, קבעו כי לא היה אחראי למעשיו בעת ביצוע הרצח. בית המשפט קיבל את חוות הדעת והורה על הפסקת ההליכים המשפטיים נגדו

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה קיבל הבוקר (רביעי) את חוות הדעת הפסיכיאטרית בעניינו של יובב אלגואטי, הנאשם ברצח אמו, שקבעה כי הוא לא היה אחראי למעשיו בעת ביצוע הרצח. בית המשפט הורה להפסיק את ההליכים המשפטיים נגד אלגואטי והוא יועבר לבית חולים פסיכיאטרי. ההחלטה התקבלה לאחר שפאנל של שלושה פסיכיאטרים שבדקו את אלגואטי קבע שלא היה אחראי למעשיו בעת ביצוע הרצח.

בחודש אוקטובר בשנה שעברה הוגש כתב אישום נגד אלגואטי, בן 27 מרעננה, בו נטען שדקר את אמו, אירנה מרגוליס, 66 פעמים. היא נותרה בחיים וביקשה שיזעיק עזרה, אולם הוא עזב את הבית כשהוא מותיר אותה מדממת. לאחר מכן הלך לדירת אחיו יניר וניסה לרצוח גם אותו.

ביום שבו הוגש כתב האישום הוגשה גם חוות דעת פסיכיאטרית, שקבעה כי אלגואטי כשיר לעמוד לדין, אולם לא היה אחראי למעשיו בעת ביצוע הרצח. משמעות הקביעה היא שלא ניתן להרשיעו בפלילים ולגזור עליו עונש. בעקבות זאת הורה בית המשפט על הקמת הפאנל, שהגיע לבסוף לאותה המסקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully