וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטו של אולמרט: התביעה מטעה את ביהמ"ש

2.3.2010 / 16:38

פרקליטו של רה”מ לשעבר פנה במכתב זועם לפרקליטות מחוז י-ם ובו הוא קובל על כך שהתביעה הגישה לביהמ”ש מסמכים מפרשה בה אולמרט זוכה. ”מדובר בהטעיה מכוונת”. על תגובת הפרקליטות חתום עו"ד אורי קורב שחזר להתעסק בתיק

המאבק בין הפרקליטות לצוות ההגנה במשפטו של אהוד אולמרט נמשך גם מחוץ לאולם בית המשפט: פרקליטו של ראש הממשלה לשעבר, עו"ד נבות תל-צור, שלח אתמול (שני) מכתב לפרקליט מחוז ירושלים, אלי אברבנאל, ובו הוא הביע תרעומת על מסמכים שהגישה התביעה בדיון שהתקיים בשבוע שעבר. לטענתם, המסמכים כוללים קלסר ובו הודעות של אולמרט מחקירותיו בפרשת החשבוניות הפיקטיביות בליכוד, ממנה זוכה. זאת ועוד, במחנה אולמרט כועסים מפני שבהודעה לבית המשפט אמרו בפרקליטות כי המסמכים הוגשו "בהתאם להסכמות בין הצדדים".

"ההודעות האמורות לא נכללו ברשימת חומרי החקירה, לא הועמדו לעיון ולהעתקה של ההגנה ולא ניתנה לגביהן הסכמה כלשהי להגשתן כראיה בתיק זה", צוין במכתבו של עו"ד תל-צור. "מעשה זה הינו בלתי ראוי בעליל, הואיל ומעולם לא ניתנה הסכמה להגיש הודעות שנגבו לפני 20 שנה, בהליך אחר שהסתיים בזיכוי. יתרה מזאת, הצגתן כהודעות המוגשות בהסכמה היא הטעיה מכוונת".

עו"ד תל צור הוסיף במכתבו לפרקליטות כי "על מנת שנוכל לשקול בדבר, מצאנו לנכון לפנות אליכם תחילה על מנת לאפשר לכם למסור הסבר בסוגיה זו". יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, הוסיף כי "מדובר במעשה חמור שמדגיש עד כמה חלשות הראיות המצויות בידי הפרקליטות, עד כדי כך שהם מנסים לנפח ולעבות את התיק בתכסיסי רמייה, וזאת באמצעות חומרים מלפני 20 שנה בעניינם אולמרט זוכה לחלוטין ושאין להם שום קשר לעניינים שנדונים כעת".

בפרקליטות מחוז י-ם הגיבו לטענות שהעלו פרקליטיו של אולמרט: "שלוש ההודעות האמורות מהוות חלק מחומר החקירה בתיק – חומר שצולם על ידי ההגנה לפני חודשים ארוכים. קלסרי ההודעות להגשה בהסכמה הונחו לעיון ההגנה כבר בחודש ינואר, אך הם הותירו את המסמכים באולם. ב-25.2, בטרם הגשת החומר, נמסרה לידי ההגנה רשימה של כל ההודעות אותן מבקשת המאשימה להגיש לבית המשפט. לפיכך, הטענה לפיה התביעה ניסתה להטעות את ההגנה או את ביהמ"ש". בפרקליטות הוסיפו כי לשון המכתב שהועבר להם מידי ההגנה תוקפנית ומצרים על פרסום "ההודעות המכפישות בתקשורת". על תגובת הפרקליטות חתום עו"ד אורי קורב, שחזר להיות מוערב תיק, לאחר שאתמול חזר מהחופשה שנכפתה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully