וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לשופט: הענש בחומרה האחראים למות בתי

2.3.2010 / 16:00

בביהמ"ש בת"א נפתח שלב הטיעונים לעונש במשפטם של שי סימון שהורשע בהריגת מיטל אהרונסון ושל שלום ימיני שהורשע בהפקרתה. אמה של מיטל פנתה לשופט: "גזור עליהם את העונשים המרביים"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון. עריכה: דורון שטיין קריינות: אילן שניג)

ליאורה אהרונסון, אמה של מיטל אהרונסון, שנדרסה למוות לפני כשנה וחצי בתאונת פגע וברח בתל אביב, פנתה היום (שלישי) אל שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, צבי גורפינקל וביקשה ממנו להחמיר בעונשם של שני המורשעים בתיק, שי סימון ושלום ימיני. האם אמרה לשופט: "גזור עליהם את העונשים המרביים למען יראו וייראו".

פרקליטות מחוז תל אביב ביקשה מבית המשפט להתייחס אל המקרה כאל הריגה לכל דבר ולא כאל הריגה בתאונה. "קשה לדמיין מקרה קשה מזה", אמר עו"ד חיים ויסמונסקי מהפרקליטות. ויסמונסקי עוד דרש להכיר בפגיעות הפגע וברח כמכת מדינה ולהחמיר את רף הענישה.

שלום ימיני, שאמנם זוכה מעבירות ההריגה, אך הורשע בעבירה של הפקרה, פנה במהלך הדיון אל אמה של מיטל ואמר לה: "אני לא האדם שהציגו בתקשורת. הייתי עושה הכול אם היה מה לעשות. ספגתי הרבה, ראיתי אותך בוכה, אני חש בושה, אני שנוא היום בכל מקום, לא יכול לזוז, לא יכול לעבוד".

לפני כשלושה שבועות הרשיע ביהמ"ש המחוזי בת"א את שי סימון בהריגתה של מיטל אהרונסון, בת 27, ובפציעת חברתה, מלי יזדי, באורח קשה בתאונה בתל אביב לפני כשנה וחצי. שלום ימיני זוכה מעבירות של הריגה, אך הורשע בעבירה של הפקרה. השניים ניסו להתחמק מחקירת שוטרת בנמל ת"א ונסעו במהירות גבוהה במכונית השייכת לחברם לעבר כיכר רבין, שם פגעו בבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully