וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרום של גוגל מתרגם את הרשת

2.3.2010 / 13:53

גוגל הוציאה גרסה חדשה של הדפדפן שלה, הכוללת אפשרות של תרגום דפים אוטומטי ושיפור בהגדרות הפרטיות

גוגל הודיעה על גרסה חדשה לדפדפן כרום, הכוללת שיפור בהגדרות הפרטיות ופיצ'ר חדש של תרגום אוטומטי. כלי התרגום החדש מאפשר למשתמש להגדיר שפה בה יופיעו האתרים בהם הוא גולש, גם אם לא מדובר בשפה בה הם כתובים במקור, או לבקש תרגום של עמוד אינטרנט ספציפי. מדובר בתרגום מכונה אוטומטי (כמו שירות Google Translate) שמטבע הדברים אינו מתרגם את הטקסט בצורה מדויקת ונכונה כמו מתרגם אנושי. הפיצ'ר החדש מגיע כחלק מובנה בדפדפן ואינו דורש התקנה של תוסף.

"אנו מקווים שכלי זה יעזור להפוך את כל המידע בעולם נגיש לכל בצורה קלה. דמיינו לכם קריאה של מגוון חדשות משפה זרה בשפת האם שלכם, או עריכת בדיקה בקלות של מידע מסחרי ללא מגבלות של שפות וגבולות", נכתב בבלוג הרשמי של גוגל בפוסט על העדכונים בכרום.

עדכון הפרטיות שהכניסה גוגל לגרסת הדפדפן החדשה מאפשר למשתמש לגלוש ברשת ללא השארת עקבות. הגלישה האנונימית ניתנת להגדרה דרך תפריט הפרטיות (Privacy) של כרום, שם אפשר "לשלוט על איך הדפדפן מתנהג עם קוקיז, תמונות, ג'אווה סקריפט, תוספים וחלונות פופ-אפ" (כך בבלוג החברה). "אנו יודעים שלגולשים רבים יש שאלות לגבי נושא הפרטיות בדפדפנים, ולכן אף הכנו סרט קצר שמסביר נושא זה", נכתב בפוסט, שהפנה לסרטון אליו אפשר להגיע דרך הלינק הנלווה.

במקביל לשחרור הגרסה החדשה מדווח אתר ars technica כי אחוז המשתמשים בכרום עולה באופן עקבי, בעוד ששני הדפדפנים העיקריים האחרים – אינטרנט אקספלורר ופיירפוקס - נמצאים בנסיגה. אקספלורר ירד בחודשיים האחרונים ב-0.6% ופיירפוקס ירד ב-0.18%, עד לנתח שוק של 24.23%. האתר מעריך כי הדפדפן מבית מוזילה, שאחוז השימוש בו יורד בעקביות מאז נובמבר 2009, לא יצליח לעבור את רף 25% שהיה נדמה שהוא בדרך אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully