וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה אלימות נוסף בתוך כותלי ביהמ"ש

קובי מנדל

2.3.2010 / 13:25

שלושה אחים תקפו עורך דין ומספר אנשי משמר בית המשפט במהלך דיון על ירושה בביהמ"ש המחוזי בחיפה. השלושה נעצרו והמותקפים לא נפגעו

שלושה אחים נעצרו היום (שלישי) בחשד שתקפו עורך דין בתוך אולם בית המשפט המחוזי בחיפה. על פי החשד, התקיפה התבצעה על ידי האחים במהלך דיון על חלוקת ירושה.

מן המשטרה נמסר כי הרוחות בבית המשפט התלהטו ברגע שהשופט נתן את החלטתו במשפט. ההחלטה לא מצאה חן בעיני אחד האחים, שאיבד את עשתונותיו ותקף את עורך הדין שהיה בקרבתו.

אנשי משמר בית המשפט ביקשו לעכבו, אך על פי החשד, יחד עם שני אחיו השלושה תקפו גם אותם. הם נעצרו על ידי כוחות משטרה שהגיעו למקום והועברו להמשך חקירה. עורך הדין ואשני משמר ביהמ"ש לא נפגעו.

תופעת האלימות כלפי נציגי מערכת המשפט הולכת וגוברת בתקופה האחרונה. בתחילת פברואר הוצתה מכוניתו של שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, משה גלעד, וכשבוע לפני כן הגיע תושב ירושלים בן 52 לדיון בבית המשפט העליון, השליך את נעליו לעבר נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, ופגע בראשה.

אתמול אמר שר המשפטים, יעקב נאמן, בטקס לזכר הירצחו של השופט עדי אזר כי "התופעה של תקיפה ואלימות כלפי שופטים ומערכת המשפט היא מעשה שלא יעשה, וצריך לטפל בנושא במלוא חומרת הענישה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully