וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרפה בדיסקונט: מחר לא יפתחו הסניפים

אלון שן

2.3.2010 / 11:20

סניפי הבנק ברחבי הארץ יהיו סגורים לקהל הרחב, בשל כנס הסברה שייערך ל-5,000 עובדי בנק בהשתתפות יו"ר ההסתדרות עופר עיני

סניפי בנק דיסקונט ברחבי הארץ יהיו סגורים מחר (רביעי) לקהל הרחב, בשל כנס הסברה שייערך ל-5,000 עובדי הבנק בהשתתפות יו"ר ההסתדרות עופר עיני.

הבוקר הפיץ הוועד הארצי של הבנק חוזר לעובדים ובו הודגש כי סכסוך העבודה בבנק, הנמשך מזה מספר שבועות, משמעותו היא קרב על הבית. עוד הודגש בחוזר כי הסכסוך הנוכחי אינו עוסק בשכר כי אם בדפוסי העסקת עובדים בבנק וביכולתו של הוועד הארצי להמשיך לשמור על זכויות העובדים.

ועד העובדים אף הדגיש את היענות העובדים לצעדים הארגוניים שננקטו בשבועות האחרונים וציין כי יש בהיענות זו "הפגנת תמיכה ואמון מלאים והבנה למאבק הארגוני שאנו מפעילים על מנת לשמור על זכויותינו כארגון עובדים".

יו"ר הוועד הארצי של הבנק ריקי בכר, מסר בתגובה: "הנהלת הבנק פועלת בניגוד לחוקת העבודה ובכך היא פוגעת בכל העובדים בבנק. עובדי הבנק הבינו שהמאבק הזה נוגע לכולנו: פקידים, מנהלים ועובדים ארעיים, ולכן ההיענות מצד העובדים לצעדים השונים שנקטנו עד היום הייתה מלאה. ההשתתפות באסיפת ההסברה היא חיונית לכל העובדים בבנק ואני בטוח שרובם המכריע ייקח בה חלק."

בסוף ינואר השנה אישרה ההסתדרות את סכסוך העבודה בבנק דיסקונט, בתגובה על העסקתם של כ-1,000 עובדים חיצוניים (אאוטסורסינג). לטענת הוועד, זהו מספר חריג, ועל העובדים החיצוניים להפוך לעובדים מן המניין של הבנק, או שתופסק העסקתם.

מהנהלת הבנק נמסר בתגובה: "הנהלת הבנק נערכת ליום זה במטרה להקל במידת האפשר על ציבור הלקוחות. לפיכך השירותים הישירים קרי, טלבנק דיסקונט, האינטרנט, והמכשירים האוטומטיים יפעלו כסדרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully