וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: מבחוח חוסל ע"י גורמי מודיעין ערבי

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.3.2010 / 13:25

בכיר חמאס שהיה מקורב למחמוד אל-מבחוח רומז כי גורמי מודיעין ערבים היו מעורבים בחיסול מכיוון שהיה ברשותו מידע רגיש אודותיהם. בדובאי ביקשו את עזרת ה-FBI בחקירת הפרשה

רויטרס

(צילום:רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

בכיר חמאס מוחמד נסאר, הנחשב לאחר ממקורביו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח שחוסל לפני יותר מחודש בדובאי, רמז היום (שלישי) כי גורמי מודיעין ערבים היו מעורבים בחיסולו של אל-מבחוח. "אחד ממנגנוני הביטחון הערבים עקב אחר תנועותיו של אל-מבחוח", טען. "ברשות אל-מבחוח היה מידע רגיש מאד אודות אחד מארגוני המודיעין הערבים וזו הסיבה שמיהרו לחסלו". נסאר סרב לגלות באיזה ארגון מודיעין ערבי מדובר.

בתוך כך, העיתון "דה נאשיונל", היוצא לאור באיחוד האמירויות הערביות מפרסם היום כי דובאי ביקשה מהבולשת הפדרלית האמריקאית (FBI) לחקור את הנפקת כרטיסי האשראי בארה"ב שהיו בשימוש החשודים בחיסול בכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח. על פי מקור ב-FBI שצוטט בעיתון, החקירה תבדוק את מקור הכספים שבו השתמשו מחסלי אל-מבחוח ב-19 בינואר, ובעיקר אם היתה מעורבות ישראלית בחיסול. הכרטיסים הונפקו על ידי ישראלית בשם פיוניר.

על פי נהלי ה-FBI, הארגון אינו מאשר או מכחיש אם החלה חקירה. בשבוע שעבר מסר גורם ב-FBI בוושינגטון הבירה לעיתון: "מכיוון שלא בוצע כאן פשע, צריכה להיות בקשה רשמית כדי שה-FBI יתערב בחקירה".

הקשר הישראלי לכרטיסי האשראי

לדברי משטרת דובאי, 13 מתוך 27 החשודים השתמשו בכרטיסי אשראי של חברת מאסטרקארד שהונפקו על ידי הבנק האמריקאי MetaBank כדי לרכוש כרטיסי טיסה ולהזמין חדרים במלון. לחוקרי הבולשת הפדרלית יש את היכולת לחקור את מקור הכסף ששולם עבור הכרטיס.

הכרטיסים הונפקו על ידי חברה ישראלית בשם פיוניר שעובדת עם MetaBank. החברה מספקת שירות המאפשר לבעלי כרטיס האשראי להפקיד כסף ישירות לחשבון הכרטיס במזומן או בהעברה בנקאית מחשבון בנק קיים. לדברי גורמי מודיעין, הפס המגנטי של הכרטיסים עשוי להוביל את החוקרים לחשבון בנק אחד.

אחד החשודים, רוי אלן קנון, שנשא דרכון בריטי, השתמש בכרטיס מאסטרקרד שהונפק על ידי פיוניר. לדברי משטרת דובאי, הוא אחד משני החשודים שנסעו לארצות ברית לאחר החיסול.

(עדכון 10:45)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully