וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עולה דירה במגדלי Yoo?

שלומית צור

2.3.2010 / 8:30

דיור בר השגה: דירה בקומה 37 במגדל Yoo Tel Aviv בפארק צמרת נמכרה בשבוע שעבר ב-44 מיליון שקל. הקונה בר המזל רכש את הדירה למטרות מגורים

מחירי הדירות בתל אביב ממשיכים לעלות: דירה בקומה 37 במגדל Yoo Tel Aviv בפארק צמרת נמכרה בשבוע שעבר ב-44 מיליון שקל. הקונה רכש את הדירה למטרת מגורים מבעלים שרכש את הדירה מקבוצת חבס, יזמית הפרויקט. מדובר בדירה בשטח 800 מ"ר ברוטו המתפרשת על קומה שלמה בבניין בן 41 קומות, ובמחיר המגלם 56 אלף שקל למ"ר. היא נמכרה ברמת מעטפת ללא חלוקה פנימית, כך שהרוכש צפוי להשקיע כ-9,000 שקל למ"ר בנוסף למחיר הרכישה.

לדברי יוסף סיונוב, בעלי רשת הומלנד המרכזת עסקות יד שנייה במתחם פארק צמרת, מדובר במחיר גבוה יחסית לעסקות המתבצעות במגדל, אך הוסיף כי בהתחשב בעובדה שאין היצע דירות בקומות העליונות וכי "מדובר בקומה שלמה ללא שכנים שהכניסה אליו היא מיידית, זהו ההסבר למחיר".

עוד אמר סיונוב: "מדובר במגדל הכי יוקרתי בפארק צמרת בין היתר כי הוא ממוקם בצד המערבי ביותר בפארק, ולכן מחירו יקר ב-20% מהפרויקטים האחרים במתחם, אך נמוך ב-10% ממגדלי אקירוב הסמוכים".

סיונוב הסביר כי הבניין נמצא בשלבי אכלוס סופיים ונותרו בו דירות בודדות למכירה. "במחצית השנייה של 2008 היה קיפאון מוחלט במגדלים בפארק צמרת וכך גם במחצית הראשונה של 2009 המצב היה דומה. רק במחצית השנייה של 2009 השוק בפארק צמרת החל להתאושש, בין היתר בגלל אכלוס מגדלים נוספים בפרויקט".

סיונוב הוסיף כי בניגוד לצפי הראשוני מהשכונה, יותר מ-50% מהדיירים בפרויקט הם ישראלים. פרויקט מגדל Yoo Tel Aviv כולל שני מגדלים בני 37 ו-41 קומות, ובהם 300 דירות. את הפרויקט תכנן משרד האדריכלים יסקי-סיוון. מסירת הדירות בפרויקט צפויה להיות מושלמת במחצית הראשונה של 2010.

  • עוד באותו נושא:
  • מגדלי yoo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully