וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לחשמלאי ותקף בת 95 בסביון

איילה חננאל

1.3.2010 / 22:19

אדם שהתחזה לעובד של חברת החשמל נכנס לבית הקשישה, ולפי החשד קשר אותה לכיסא וגנב מספר פריטים. רק לאחר מספר שעות, היא נמצאה קשורה ופונתה לקבלת טיפול רפואי

קשישה בת 95 נשדדה הערב (שני) בביתה ביישוב סביון. לפי החשד, הגנב התחזה לחשמלאי, תקף את הקשישה ולאחר מכן גנב פריטים מדירתה ונמלט. הקשישה פונתה במצב קל לבית החולים תל השומר, והמשטרה עורכת סריקות בניסיון לאתר את החשוד.

הגנב הצליח להיכנס לביתה של הקשישה לאחר שהתחזה לעובד של חברת החשמל שבא, לטענתו, לערוך בדיקה שגרתית בבית. לאחר שהקשישה פתחה את דלת ביתה, תקף אותה האיש וקשר אותה לכיסא. רק לאחר מספר שעות, במהלכן ניסה בנה ליצור איתה קשר ולא נענה, הוזעקו לביתה אנשים מחברת מוקד פרטית, שמצאו אותה קשורה בתוך הבית. אנשי המוקד הם שהזעיקו את המשטרה.

לפני כשבועיים הורה בית המשפט העליון להחמיר בעונשם של אלברט אילזרוב וגרמן קוקולייב, שנידונו לשבע שנות מאסר לאחר שהודו והורשעו במסגרת הסדר טיעון בשוד אלים של קשישה בת 81. על השניים נגזרו 11 שנות מאסר.

במקרה נוסף שנידון לפני שבועיים גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב 10 שנות מאסר על אלי אואנונו, שהורשע בשוד בנסיבות מחמירות לאחר שבחודש אפריל בשנה שעברה, שדד קשישה בת 89 בדירתה בתל אביב. הקשישה הגיעה לביתה, פתחה את הדלת ואז אואנונו התנפל עליה מאחור, חסם את פיה ואיים להרוג אותה אם תצעק.

  • עוד באותו נושא:
  • סביון
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully