וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערים החשודים באונס הקבוצתי יישארו במעצר

איילה חננאל, הערוץ הראשון

1.3.2010 / 19:00

בית המשפט האריך ביומיים את מעצרם של 12 נערים, שלפי החשד אנסו נערה בת 15 במשך שלוש שנים. פרקליטו של אחד החשודים לוואלה! חדשות: "הוא לא היה מעורב באונס. יחסי המין היו בהסכמה"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

בית המשפט לנוער בתל אביב האריך הערב (שני) ביומיים את מעצרם של 12 נערים החשודים באונס הנערה בצפון תל אביב. לפי החשד, הנערים המתגוררים בשכונות יוקרה במרכז הארץ, אנסו את הנערה, כיום בת 18, במשך שלוש שנים, מאז היתה בת 15.

עורך דין אורי קינן, המייצג את אחד הנערים החשודים באונס הקבוצתי, מסר לוואלה! חדשות כי "כתב האישום טרם הוגש ועל פי הצהרת התובע הוא יוגש רק ביום רביעי". לדבריו, "לאחר שאקרא את חומר החקירה והאישום אדע מה מייחסים למרשי כרגע. כל מה שאוכל לומר הוא שמרשי טוען שלא קיים יחסי מין שלא בהסכמה עם הנערה ולא היה מעורב בשום אירוע של אונס".

הפרשה נחשפה לאחר שבחודש ינואר האחרון, הגיע לידי משטרת מרחב ירקון מידע על נערה שנפלה קורבן לאונס על ידי מספר נערים בני גילה. החקירה הועברה למחלק נוער חשיפה של ימ"ר ת"א, במהלכה התברר כי מדובר בסדרה של מקרים מזעזעים, שלפי החשד היו מעורבים בהם עשרות נערים נוספים.

סגן ניצב ערן ידידיה, ראש מפלג הסמים וראש צוות החקירה פקד רן אריאלי, ניהלו את החקירה כאשר מיד בתחילתה עלה החשד כי מעשי האונס וההתעללות המינית בוצעו כולם "תחת שרביטו", כפי שהגדירו במשטרה, של אחד הנערים. הנער, כיום בן 18, נהג על פי החשד לנצל את אהבתה של הנערה אליו ולהזמין את חבריו לקיים עימה יחסי מין במקלטים נטושים. הנער איים על הנערה כי אם לא תסכים לשכב עם חבריו הוא יעזוב אותה. כאשר סירבה לשכב עם הנערים, הם לפי החשד היכו אותה ואפילו כיבו עליה סיגריות ושברו עליה בקבוקים. חלק מהמקרים אף תועדו על ידי הנערים במצלמה והופצו בין חבריהם.

במקרה אחד מתואר כיצד הזמין החשוד המרכזי ארבעה נערים למקלט עזוב, הנערים נעלו את הנערה במקלט וכשזו החלה להתנגד, החזיק אותה החשוד העיקרי בידיה והכריח אותה לקיים יחסי מין עם חבריו. במהלך מעשי האונס החלה הנערה לצעוק, אז סטרו בפניה הנערים כדי להשתיקה. לפי החשד הנערים ביצעו בה מעשים מגונים והחדירו לגופה חפצים. בנוסף נטען כי במקרה הזה הזמינו הנערים חבר נוסף כבן 15 שהיה בתול והבטיחו לו לקיים יחסי מין עם הנערה. לאחר שהארבעה אנסו אותה, ביצע בה הנער החמישי מעשים מגונים. המשטרה טוענת כי חלק נכבד ממעשיהם של הנערים בוצעו על מנת להשפיל את הקורבן,"הם ראו בה שפחת מין, חלק קראו לה בובה על חוט", סיפרו החוקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully