וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החיסול: דובאי תאסור כניסת ישראלים

טליה שחר וניר יהב

1.3.2010 / 17:00

בעקבות חיסולו של בכיר חמאס אל-מבחוח, הודיע מפקד משטרת דובאי כי ארצו תאסור כניסת נוסעים בעלי אזרחות ישראלית לתחומה, בלי קשר לדרכון שהם נושאים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

דובאי תאסור כניסת נוסעים בעלי דרכון ישראלי לתחומה. כך אמר היום (שני) מפקד משטרת דובאי, הגנרל דאחי חלפאן. עד כה הותרה כניסתם של ישראלים בעלי אזרחות כפולה באמצעות דרכון זר, אולם לאחר חיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח הוחלט לאסור את כניסתו של כל אדם, שלפי החשד מחזיק באזרחות ישראלית. חלפאן אמר את הדברים לעיתון "דה נאשיונל" היוצא לאור באיחוד האמירויות, במהלך כינוס בנושאי ביטחון בדובאי.

בתוך כך, ממשיכה לגדול שרשרת המעורבים בחיסולו של בכיר חמאס. בראיון בעיתון "אל-חליג'" שפורסם היום, גילה הגנרל חלפאן, כי אנשיו הצליחו לחשוף אדם נוסף שהשתייך לחוליית החיסול של אל-מבחוח, לפני יותר מחודש בדובאי. לטענתו, החשוד ה-27 נשא אף הוא דרכון אירופי, אך הוא לא גילה מה שמו ומאיזו מדינה קיבל את הדרכון.

בנוסף, בימים הקרובים יגיעו לישראל חוקרים מטעם משטרת אוסטרליה כדי לתשאל את שלושת האזרחים הישראלים בעלי דרכון אוסטרלי ששמם נקשר להתנקשות. על פי הדיווחים, ישראל אפשרה לשניים או שלושה חוקרים אוסטרלים להגיע ארצה לאחר שמשרד החוץ האוסטרלי ביקש אישור משגריר ישראל בקנברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully