וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: רופא מסורוקה יהיה נשיא מכללת ספיר

רמי שני

1.3.2010 / 17:30

ועדה מיוחדת המליצה פה אחד למנות לנשיא המכללה שבדרום הארץ את פרופ' ראובן איליה, מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי סורוקה בב"ש. מינויו עדיין טעון אישור

הוועדה לאיתור מועמדים לנשיאות המכללה האקדמית ספיר המליצה היום (שני) פה אחד בפני הוועד המנהל של המכללה על בחירתו של פרופסור ראובן איליה לכהונת הנשיא הבא של המכללה האקדמית ספיר. זאת לאחר שבחודשים האחרונים הוזכרו גם שמות של מועמדים אפשריים שונים, בהם גם חברת הכנסת יולי תמיר, שתשמש בסופו של דבר כנשיאת מכלל שנקר לעיצוב.

איליה, בן 61, משמש כיום כמנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. הוא פרופסור מן המניין באוניברסיטת בן גוריון בנגב, חבר סנאט האוניברסיטה וראש הקתדרה למניעת מחלות לב באוניברסיטה. בשנות פעילותו, פירסם איליה 145 פרסומים מדעיים בינלאומיים. בנוסף, הוא הדריך רופאים וקרדיולוגים רבים, המועסקים בארץ ובעולם, וכן סייע בהתנדבות בהקמת שירותים קדריולוגיים ברומניה, קזחסטן ונפאל.

כמו כן, היה פרופסור איליה בין מקימי השירות הקרדיולוגי בדרום ושימש במשך שנים כרופא מתנדב בירוחם וכקרדיולוג בקריית גת. על פועלו הוא זכה בשנה שעברה בתואר יקיר העיר באר שבע ומונה כראש ועדת ההיגוי של "באר שבע – עיר בריאה".

חיפוש המועמדים לנשיאות המכללה החל לאחר הודעתו של פרופסור זאב צחור על רצונו לסיים את תפקידו לאחר 18 שנה במכללה. המלצת הוועדה לאיתור מועמדים תובא לאישור הוועד המנהל בישיבתו הקרובה ואם תאושר, יוכרז הפרופסור כנשיאה החדש של המכללה. ועדת האיתור הורכבה מנציגים של המכללה, אישי ציבור ואקדמאים והיא פעלה על פי ההנחיות של המועצה להשכלה גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully