וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים לא אוהבים עוגיות עבאדי

1.3.2010 / 15:35

משרד הכלכלה הפלסטיני השיק אתר של "קרן הכבוד הלאומי וההעצמה", שמטרתה מימון הפעילות לחיסול מוצרים מההתנחלויות. על הכוונת: עוגיות עבאדי ומוצרי חברת "אהבה"

משרד הכלכלה הפלסטיני השיק אתר אלקטרוני של "קרן הכבוד הלאומי וההעצמה", שמטרתה מימון הפעילות לחיסול מוצרי ההתנחלויות מהשוק הפלסטיני ועידוד קניית מוצרים מתוצרת לאומית פלסטינית. שר הכלכלה הפלסטיני חסן אבו לבדה, ציין כי "צעד זה הוא חלק מפעילות ההסברה של הקרן כדי לחשוף את התושבים למוצרי ההתנחלויות, ולעודד אותם להחרימם".

בין המוצרים שניתן למצוא באתר: עוגיות עבאדי שהמפעל המייצר אותן נמצא בעטרות, מוצרי קוסמטיקה של חברת "אהבה" מים המלח, מוצרי הגיינה של אבגול המיוצרים בברקן, ומגוון מוצרים נוספים.

"קרן הכבוד הלאומי וההעצמה" הוקמה ע"פ החלטת הממשלה הפלסטינית, במסגרת תוכניתה לבניית מוסדות המדינה. הקרן הושקה לפני כחודשיים באירוע חגיגי שהצליח לגייס 2 מיליון דולר לקופת הקרן, שמיועדת בין השאר, למימון פעילות הסברתית להחרמת מוצרי ההתנחלויות, הקמת מאגר מידע כוללני ועדכני לצרכן המקומי, ריכוז פעילותם של צוותי השטח, שיפור איכות התוצרת הפלסטינית וכן למתן הטבות לעסקים שמפסיקים לסחור במוצרי ההתנחלויות.

כזכור, לפני שבועיים אישרה הממשלה הפלסטינית חוק למניעת סחר במוצרי התנחלויות בשטחים הפלסטינים. אבו לבדה הדגיש כי הקרן מקדמת "את הרעיון של העצמה עצמית, שעומדת בראשה של מדיניות הממשלה להשקעת מאמץ לאומי ומשאבי אנוש כדי לספק את הצרכים של השוק שלנו מתוצרת מקומית, ולנקות את השווקים שלנו ממוצרי ההתנחלויות".

האתר "קארמה" עלה בשתי שפות - אנגלית וערבית, וכולל בין השאר רשימה של מוצרי התנחלויות שיש להחרים, מידע על ההתנחלויות ופרסומת לעידוד החרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully