וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודות שירות ל"פדופיל" שנתפס בערוץ 10

1.3.2010 / 14:06

ביהמ"ש גזר ארבעה חודשי עבודות שירות על איתן רוזין, בן 35 בגין ניסיון לביצוע מעשה מגונה והטרדה מינית לאחר שנתפס בתוכנית התחקירים של דב גילהר - "ילדות בסכנה"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שני) ארבעה חודשי עבודות שירות על איתן רוזין, בן 35 מראשון לציון, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בניסיון לביצוע מעשה מגונה וניסיון להטרדה מינית. רוזין נעצר במסגרת פרשת הפדופילים שנחשפה בערוץ 10.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין יעל הראל מפרקליטות מחוז תל אביב, רוזין פנה ב-2007 באמצעות צ'אט של אתר 'תפוז', אל תחקירן של ערוץ 10 שהציג עצמו כילדה בת 13 בשם "מורנוש". רוזין הציג את עצמו כבן 32 "שאוהב צעירות", והשניים קיימו שיחה פרטית באמצעות תוכנת ICQ.

בין השאר, רוזין אמר לתחקירן שהוא מחפש בתולה, והתעניין אם היא כזו. בנוסף הוא כתב לה: "אמרתי לך שהפנטזיה שלי להיות עם בתולה. הייתי רוצה לשכב, אבל בטח לא תסכימי. אני מוכן ללמד אותך הכל... סקס זה הרבה יותר כיף (מנשיקה) בהתחלה זה קצת כואב, אבל אחר כך, הופך לכיף". הוא הגיע לדירה בתל אביב, שם קבע להיפגש עם "מורנוש", לאחר ש"מורנוש" אמרה לו שהוריה בחו"ל. בדירה המתינה לו שחקנית בת 18 שהציגה עצמה כ"מורנוש", ואז הוא נעצר.

לא פדופיל

רוזין נשלח לתסקיר של שירות המבחן ולחוות דעת של המרכז להערכת מסוכנות מינית, שבהם נקבע שמסוכנותו המינית נמוכה. עוד נקבע, כי הוא אינו פדופיל ואינו סובל מדחפים מיניים בלתי נשלטים.

בנוסף, הוא השתתף בקבוצת טיפול יעודית לעברייני מין, לקח אחריות מלאה על התנהגותו ועל תוצאותיה, והביע בושה וחרטה על מעשיו.

"הגלישה בעולם האינטרנטי, חסר הגבולות הגיאוגרפיים, חיונית וחיובית מחד, אך טומנת בחובה סכנות מאידך", כתב השופט שאול שוחט בגזר הדין.

"הגולש זוכה להרחבת אופקים וידע, ליצירת חברויות והרחבת מעגל חברים קיים ונגישותו למידע, בכל תחום ונושא, קלה יותר. מנגד עלול הוא להחשף לתכנים שליליים שלא לומר אפלים, אפשרות שיש לה משמעות רבה בהיות קטינים ובני נוער חלק נכבד מאוכלוסיית הגולשים".

השופט הוסיף שבשנים האחרונות הולך ומתרחב השימוש באינטרנט ככלי לניצול מיני של קטינים. "עברייני מין משתמשים באינטרנט כדי ליצור קשר עם קטינים. פעמים רבות הם מתחזים לצעירים כדי לשכנע קטינים להיפגש עמם ומנצלים את הפגישה עמם כדי לנצלם מינית". אולם הוא הוסיף שבמקרה זה הפגיעה המינית "נותרה כולה במרחב הוירטואלי ולא נגרם נזק ממשי". השופטים התחשבו גם במצבו הנפשי של רוזין, וקיבלו את הסדר הטיעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully