וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה בקשיים - המנכ"ל מרוויח מיליונים

יעל חלק

1.3.2010 / 11:25

מהתשקיף האחרון שפירסמה אפריקה ישראל, עולה כי עלות העסקתו של המנכ"ל איזי כהן הסתכמה ב-4.6 מיליון שקלים בתשעת החודשים הראשונים של 2009

כחלק מהסדר החוב עם מחזיקי איגרות החוב של החברה, פירסמה אפריקה ישראל בסוף השבוע תשקיף האחרון בו נחשפו נתוני השכר של בכירי החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2009.

עלות העסקתו של איזי כהן (59), מנכ"ל החברה מאז יוני 2008, הסתכמה ב-4.6 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2009. עלות שכרו הסתכמה ב-2.4 מיליון שקל והוא זכה לאופציות בהיקף של 2.2 מיליון שקל. על פי הסכם שכרו של כהן, הוא זכאי לשכר חודשי ברוטו בהיקף של 198 אלף שקל, בצמוד למדד המחירים לצרכן. כהן זכאי לרכב מקבוצת רישוי 7. בנוסף, מקבל כהן טלפון סלולרי מהחברה, החזר הוצאות של קו טלפון אחד, של קו ADSL ושל קו פקס בביתו, החזר הוצאות במהלך ביצוע תפקידו, כיסוי עלות בדיקת סקר רפואי והחזר הוצאות בגין עיתונות.

עלות שכרו של נדב גרינשפון (38), סגן יו"ר דירקטוריון החברה, הסתכמה ב-3.5 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה. גרינשפון קיבל דמי ניהול בהיקף של 880 אלף שקל ואופציות בהיקף של 2.5 מיליון שקל. ביולי 2008 חודש הסכם שכרו של גרינשפון ותפקידו הוגדר כסגן יו"ר דירקטוריון החברה (לפני כן פעל כיועץ לחברה בהיקף עבודה של 90 שעות חודשיות ושכר חודשי ברוטו של 30 אלף שקל). שכרו של גרינשפון שופר ל-100 אלף שקל ברוטו בחודש בעבור לא פחות מ-100 שעות עבודה בחודש. החברה העמידה לרשותו של נדב רכב מסוג וולבו XC90, מכשיר סלולארי והחזר הוצאות.

בתו של לבייב, צביה לבייב-אלאזרוב (33), שמשמשת כסמנכ"ל השיווק של החברה, זכתה לעלות שכר של 1.4 מיליון שקל, מהם עלות שכר בהיקף של 726 אלף שקל ואופציות בהיקף של 662 אלף שקל. משכורתה החודשית ברוטו של צביה נקבעה בהיקף של 62 אלף שקל. החברה מעמידה לרשותה רכב מקבוצה 5, החזר הוצאות, מנוי ל-2 עיתונים יומיים, טלפון סלולרי, מחשב ופקס בבית.

עלות שכרו של אלכסנדר חלדיי, יו"ר הדירקטוריון של Afi רוסיה ושל Stroyinkom-K הסתכמה ב-2.8 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה. עלות שכרה של לורי אודובר, מנהלת שיווק ומכירות באפי ארה"ב הסתכמה ב-1.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully