וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב ידברר את הטורקים

איילה צורף

1.3.2010 / 10:45

היחצ"ן רני רהב זכה במכרז שערך משרד התיירות הטורקי, והוא זה שישמש מעתה כדובר הפעילות התיירותית של טורקיה בישראל. רק שיקפיד על גובה הכיסאות במשרד

היחצ"ן רני רהב זכה במכרז שערך משרד התיירות הטורקי, והוא ישמש מעתה דובר הפעילות התיירותית של טורקיה בישראל.

המכרז היה רגיש למדי משום שנערך בעיצומו של משבר דיפלומטי בין ממשלות טורקיה וישראל, על רקע חיכוכים בין סגן שר החוץ דני איילון לבין שגריר טורקיה בישראל, אחמט אוגוז צ'ליקול.

מטרת המכרז, כפי שהסביר נספח התיירות והתרבות של טורקיה בישראל, אינאנץ' אוזקמק, היא בחירת משרד יחסי ציבור ישראלי שיטפל בתדמית של טורקיה בעיני הישראלים. "יש להפריד באופן ברור בין פוליטיקה לתיירות. בסוף היום התיירות מנצחת וטורקיה אוהבת את התייר הישראלי. חשב לכולנו לשמור על קשרי הידידות בין העמים", אמר הבוקר רהב ל-TheMarker.

בניגוד לשנים קודמות, שבהן החזיקה לשכת התיירות הטורקית משרד פרסום ששימש בעת הצורך גם משרד יחסי ציבור (משרד צימט), כעת הוחלט לפצל בין התקציבים, ולבחור משרד פרסום שיטפל בתקציב הפרסום (ענבר מרחב שקד), ומשרד יחסי ציבור שיעסוק בשיפור תדמיתה של טורקיה בעיני התייר הישראלי (רני רהב).

בשנה האחרונה הידרדרה מערכת היחסים בין טורקיה לישראל, על רקע מתיחות דיפלומטית. בעבר היתה טורקיה יעד מספר אחת של הישראלים לתיירות, אך בשנה שעברה, על רקע המתיחות, היה קשה יותר לשכנע את הישראלים לבחור בטורקיה כיעד לביקור. גם תקציב הפרסום של לשכת התיירות הטורקית בישראל, שעמד בשנים קודמות על כמיליון דולר, צנח לכ-250 אלף דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully