וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 70 מואשם שביצע מעשי סדום בבתו החורגת

גלעד גרוסמן

1.3.2010 / 7:00

לפי כתב האישום המעשים בוצעו לפני כ-20 שנה עת הייתה המתלוננת בת 14 ונמשכו שמונה שנים. הנאשם מכחיש את כל האישומים והוא שוחרר למעצר בית

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש אתמול (ראשון) כתב אישום נגד תושב ראשון לציון בן 70, הנאשם בביצוע שורה של עבירות מין במשך שמונה שנים בבתו החורגת. מכתב האישום עולה כי המעשים בוצעו לפני כ-20 שנה, מאז שהנערה היתה בת 14.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן ענבר פישביין מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם הוא בן זוגה של אמה של המתלוננת משלהי שנות ה-80'. כאשר בתה היתה בת 14, החל הנאשם ללטף אותה ולנשק אותה, ולאחר כמה חודשים החל להחדיר את אצבעותיו לאיבר מינה, ביקש ממנה לגעת באיבר מינו, ואף קיים עמה יחסי מין. בנוסף, הוא נהג לבקש ממנה לבצע בו מין אוראלי. הבת החורגת, כיום בת 35, הגישה לאחרונה תלונה נגד אביה החורג, ובתחילת החודש הוא נעצר. הוא נאשם בבעילה אסורה בהסכמה בקטינה, בעילת קטינה בת משפחה ומעשה סדום בקטינה.

הנאשם הכחיש את כל האישומים שיוחסו לו, ושוחרר למעצר בית. "מרשי כופר במיוחס לו כפירה בלתי מסויגת", אמרה פרקליטתו, עו"ד רויטל גוטליב מהסנגוריה הציבורית. לדבריה, הנאשם טוען שבתו החורגת התאהבה בו בצורה אובססיבית, פיתחה תלות כלפיו ומכיוון שסירב לקשר עמה סחטה אותו ואת אמה, ואיימה שאם לא ישלמו לה היא תתלונן נגדו במשטרה. "העובדה שהפרקליטות הסכימה להותירו משוחרר מדברת בעד עצמה, ולו חומר הראיות היה מבוסס היו מבקשים את מעצרו עד תום ההליכים", אמרה עו"ד גוטליב. "לאחר לימוד חומר הראיות אנחנו מאמינים שנוציא אותו זכאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully