וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידים בספרד לשגריר ישראל: תפסיקו להרוג

פנחס וולף

28.2.2010 / 20:01

תלמידים בספרד שלחו סדרת מכתבים לשגרירות ישראל בספרד בהם הם דורשים "להפסיק ההרג בעזה, ולעזוב את עזה בשקט". משרד החוץ: "אין מקום בבית הספר לשטיפת מוח"

שגרירות ישראל בספרד קיבלה לאחרונה מכתבי מחאה חריפים מתלמידים הלומדים בבית ספר יסודי במדינה. התלמידים, ילדים בגילאי חמש עד תשע, כתבו נגד פעולות ישראל וקראו להפסקת ההרג של מדינת ישראל.

תלמידי בית הספר כתבו לשגריר ישראל וקראו לו "להפסיק להרוג". כאשר התברר לשגרירות כי זוהי תופעה החוזרת על עצמה והמכתבים הגיעו באוגדן מכתבים עם חותמת רשמית של בית הספר, נטען כי מדובר, ככל הנראה, ביוזמה מאורגנת.

בין הציטוטים שהופנו לשגרירות כתב ילד בן 9 לשגריר: "אדוני השגריר, מדוע אתה הורג? הכסף בסוף ישתלט עליך. תעזוב את עזה בשקט". תלמיד אחר פנה לשגריר וכתב: "אתה צריך להתחשב באחרים ולא להרוג אזרחים, גם צעירים. אם מישהו משניכם יעזוב - זה אתם. זה המקום שלהם". ילד נוסף כתב במכתבו: "ישראלים יצטרכו לעזוב למקום אחר שיקבל אותם".

סמנכ"ל אירופה במשרד החוץ, נאור גילאון, שוחח בטלפון עם שגריר ספרד בישראל אלוורו אירנסו, והביע מורת רוח מהדברים. גילאון אמר בשיחה לשגריר ספרד כי "אנחנו מבינים שלא מדובר בהנחיה של משרד החינוך אך אין מקום בין כתלי בית הספר לשטיפת מוח לערכים קיצוניים כאלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully