וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חוואי מב"ש הטריד מינית 3 קטינות

גלעד גרוסמן

28.2.2010 / 16:15

3 הקטינות התנדבו בחוות סוסים שבבעלות הנאשם במסגרת פרויקט מחוייבות אישית. בכתב האישום נטען שהנאשם נגע באזורים אינטימיים בגופן ודרש מהן לקיים עימו יחסי מין

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב העיר בן 47, הנאשם בביצוע מעשים מגונים ובהטרדה מינית של שלוש נערות, בגילאי 15 ו-14, שעבדו בהתנדבות בחוות הסוסים שבבעלותו במסגרות פרויקט "מחויבות אישית" של משרד החינוך.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שרית שמש מפרקליטות מחוז דרום, החוואי נהג להטריד את הנערות באופן מילולי והעיר להן הערות מיניות ובוטות. בין השאר אמר להן שהוא רוצה לקיים עמן יחסי מין, ואף הציע לשתיים מהן לקיים עמו יחסי מין בשלישיה, וזאת לאחר שהסיע אותן לדירתו ונתן להן לשתות וודקה.

לטענת הפרקליטות, הנאשם לא הסתפק בהטרדה מילולית, אלא גם נהג להכניס את ידו מתחת לבגדיהן ונגע באבריהן האינטימיים, למרות התנגדותן. לפי כתב האישום, באחד המקרים הסיע הנאשם שתיים מהנערות ברכבו, ובמהלך הנסיעה הניח את ידו על איבר מינה של אחת מהן. כשהיא פרצה בבכי, הבחינה חברתה בנעשה ומנעה מהחוואי לשוב ולגעת בחברתה.

במקרה אחר, אחת הנערות ביקשה מהנאשם שיסייע לה ללמוד למבחן תיאוריה בנהיגה, והוא אפשר לה לנהוג במכוניתו. במהלך הנסיעה אחז בחזה של הנערה, ניסה לגעת באיבר מינה מעל לבגדיה וניסה לנשקה בפיה.

כמו כן נטען בכתב האישום שהנאשם אמר לאחת הנערות כי מכיוון שהיא מסרבת לשכב עימו, עליה לעזוב את עבודתה בחווה, וכי אם היא מעוניינת להמשיך ולהתנדב בחווה כדי לסיים את חובות ההשתתפות בפרויקט בהצלחה, עליה לחזור לחווה "בראש פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully