וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: ישראל לא הצליחה לעקוב אחריי

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.2.2010 / 12:54

מזכ"ל חיזבאללה ומקורביו מלגלגלים על הדרך שבה הצליח לצאת נסראללה מהבונקר בלבנון לביקור הפומבי בדמשק. המסר יצא על רקע "מסע החיסולים שמבצעת ישראל נגד ראשי ההתנגדות"

בביקורו בדמשק, במהלכו נפגש עם נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד ונשיא סוריה בשאר אסד, התכוון מזכ"ל חיזבאללה השייח' חסן נסראללה לשגר מסר "אישי חדש" אל ישראל בעקבות המתיחות בין חיזבאללה לישראל. כך דיווחו הבוקר (ראשון) מקורות המקורבים לחיזבאללה לעיתון הכוויתי "אל-ג'רידה". לדברי המקורות, המסר בא על רקע מסע החיסולים שמבצעת ישראל נגד "ראשי ארגוני ההתנגדות".

לטענת המקורות, ביקורו הפומבי של נסראללה בדמשק נועד להפתיע את ישראל שלא הצליחה לעקוב אחר יציאתו מלבנון אל סוריה, "ומנגנוני המודיעין שלה שאף לא הצליחו לעקוב אחר שיירתו בדרך חזרה ללבנון". לטענת מקורבי הארגון, "בחיזבאללה רואים בכך ניצחון חדש ליכולת האבטחה שלו נגד יכולותיה הביטחוניות של ישראל".

בתוך כך, בכיר חיזבאללה מחמוד קמאטי אמר בראיון לרשת הטלוויזיה האירנית "אל-עאלם" כי פגישותיו של נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד עם ראשי הארגונים הפלסטינים היושבים בדמשק עסקו גם בחיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח לפני יותר מחודש בדובאי. "גיבשנו חזית התנגדות אחידה משום שישראל משגרת איומים כלליים, ולא רק נגד סוריה או נגד אירן באופן ספציפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully