וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקבו צמיגי מכוניתה של השופטת אנה שניידר

איילה חננאל, מערכת וואלה! חדשות

28.2.2010 / 8:16

שוב, אלימות נגד שופטים. צמיגי מכוניתה של שופטת השלום אנה שניידר נוקבו וכיתוב מאיים הושאר על פגוש המכונית. בתחילת החודש הוצת רכב של שופט מחוזי

תאגיד כאן

ארבעה צמיגי רכבה של שופטת בית המשפט השלום אנה שניידר נוקבו הלילה (ראשון) בירושלים. בנוסף נכתב על פגוש הרכב הכיתוב: "את וביניש=רצח". טרם נעצרו חשודים במעשה. משטרת מחוז ירושלים פתחה בחקירה.

אירוע זה מצטרף למספר מקרים קודמים של אלימות נגד שופטים במהלך החודשים האחרונים. בתחילת החודש הציתו אלמונים את מכוניתו של שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, משה גלעד. המקרה אירע שעה שהרכב חנה סמוך לבית השופט בעכו, במרחק של כ-200 מטרים מתחנת המשטרה בעיר.

כשבוע לפני כן הגיע פיני כהן תושב ירושלים בן 52 לדיון בבית המשפט העליון, חלץ את נעליו והשליך אותן לעברה של נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש. ביניש נפגעה בראשה ולאחר מכן השתלטו אנשי משמר בית המשפט על כהן כשהם מזעיקים באופן מיידי את כוחות הביטחון. כהן נכח בדיון, על אף שאין לו כל נגיעה לנושא הנדון ולשוטרים סיפר כי השופטת "מיררה את חייו במשך זמן ממושך ולכן החליט לנקום בה". כשהשליך התוקף את נעליו צעק לעבר ביניש, "מושחתת של פיליפ מרכוס", כהן חשוד גם כי איים על השופט מרכוס, המכהן בבית המשפט לענייני משפחה בירושלים ודן בעבר בתיק בעניינו.

עדכון ראשון: 02:45

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully