וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקר למוות כשנחלץ לעזרת "אביו המאמץ"

קובי מנדל

28.2.2010 / 8:10

קטטה שפרצה ברחוב מיכאל בחיפה הסתיימה ברצח כשגבר כבן 26 נדקר למוות. המשטרה עצרה נער בן 17 וגבר בן 35 בחשד לרצח והבוקר תבקש להאריך את מעצרם

המשטרה תבקש הבוקר (ראשון) להאריך את מעצרם של נער בן 17 וגבר בן 35 בחשד לרציחתו של תושב הקריות בן 26 לפנות בוקר ברחוב מיכאל בחיפה, כשהנער הוא החשוד העיקרי בביצוע הרצח. מחקירת נסיבות האירוע התברר שהנער מתגורר יחד עם משפחה של חוזרים בתשובה בדירתם בשכונת הדר הכרמל.

מחקירת המשטרה עולה כי הבעל חשד בבן ה-35 כי הוא מנסה ליצור קשר אינטימי עם אשתו ובעקבות כך התפתח ויכוח בין הצדדים בעת ביקור בבית הכנסת במהלך השבת. בשעות הלילה המאוחרות התפתח העימות והפך לאלים. לעזרתו של החשוד בן ה-35 נחלץ חברו, תושב הקריות בן 26.

הנער בן ה-17 שהבחין כי "אביו המאמץ" מוכה על ידי השניים, נטל על פי החשד סכין, נחלץ לסייע לו ותוך כדי כך דקר לפי החשד למוות את הקורבן. בעקבות כך נעצרו השניים ולדברי סגן ניצב שמואל בוקר, ראש משרד החקירות בתחנת חיפה, הם קושרים עצמם לאירוע. הבוקר המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בבית המשפט השלום בחיפה.

מתנדב זק"א ברוך קלאר שהיה עד לרצח סיפר לוואלה! חדשות כי ראה שני אנשים מכים בן אדם ששוכב על הרצפה. "לאחר מכן ירד אדם נוסף מבניין סמוך ודקר את האיש שהיכו". קלאר סיפר שלאחר מכן נמלטו התוקפים מהמקום.

עדכון ראשון: 2:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully