וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: "בידינו טביעת אצבע של המחסלים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

26.2.2010 / 18:11

דובאי טוענת שבידיה ראיות מוצקות שעשויות להוביל לזהות האמיתית של חברי החולייה שחיסלה את בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח. מפקד המשטרה: "המצלמות שלנו חשפו את חרפתם"

מפקד משטרת דובאי, דאחי חלפאן, אמר היום (שישי) כי בידי משטרת דובאי נמצאת דגימת די.אן.איי של אחד ממחסליו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח לפני כחודש בדובאי. "כמו כן יש בידינו טביעות אצבע של חברים נוספים בחולית החיסול", אמר חלפאן בראיון לרשת הטלוויזיה "אל-ערביה".

בראיון תיאר חלפאן את חברי חולית החיסול כ"פחדנים".
הוא סיפר כי לכל אחד מחברי החוליה היה תפקיד במסגרת מבצע חיסול אל-מבחוח "אולם הם נכשלו בניסיון להטעות את משטרת דובאי, שכן המצלמות גילו את חרפתם בפני כל".

חלפאן סירב לומר אם בכוונת משטרת דובאי לחשוף שמות נוספים של חשודים חדשים המעורבים בחיסול אך ציין: "ישראל אמרה כי 30 בני אדם השתתפו בחיסול ואנחנו חשפנו עד כה את זהותם של 26".

מוקדם יותר צוטט חלפאן בעיתון "אל-ביאן" הרואה אור באיחוד האמירויות באמרו כי משטרת דובאי מעוניינת בהקמת צוות חקירה בינלאומי שירדוף אחר 26 החשודים בחיסול. הוא גילה עוד כי מספר צוותים מטעם משטרת דובאי ביקרה במספר מדינות אירופאיות במהלך החקירה, דבר שהוביל לחשיפת צוות המחסלים.

חלפאן העריך עוד כי האינטרפול יוסיף בשבוע הבא את 15 החשודים החדשים, שנחשפו השבוע על ידי משטרת דובאי כמעורבים בחיסול, ברשימת המבוקשים. "אפעל באמצעות ערוצים דיפלומטיים מול מדינות אירופה, ארה"ב ואוסטרליה, להקים צוות חקירה בינלאומי, שיכלול נציגים משבע מדינות, על מנת לרדוף אחר חברי החוליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully