וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר החשוד ששלח אקדח צעצוע לשר בני בגין

איילה חננאל

26.2.2010 / 11:08

החשוד הגיש תלונה במשטרה בנושא אחר ונתפס לאחר שהשוטר זיהה שכתב ידו זהה לכתב היד במכתב שנשלח לשר. החשוד הודה במעשים וטען שעשה זאת מכיוון ש"המדינה גנבה לי כסף"

חוקרי מרחב מוריה עצרו אתמול (חמישי) לחקירה גבר בן 40 תושב ירושלים בחשד ששלח את אקדח הצעצוע ללשכתו של השר בני בגין לפני מספר ימים. החשוד הגיע לתחנת משטרת מרחב מוריה על מנת להגיש תלונה בגין גניבת תעודת הזהות שלו וקצין החקירות אשר גבה ממנו עדות הבחין כי כתב ידו של החשוד זהה לכתב היד במכתב אליו הוצמד אקדח הצעצוע שנשלח לשר. בחקירתו הודה החשוד בשליחת המכתב והאקדח ומסר כי עשה זאת מכיוון ש"המדינה גנבה לי כסף". היום הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

לפני ימים אחדים הגיעה מעטפה עם אקדח צעצוע ללשכתו בכנסת של השר בני בגין. בכנסת אישרו את הדברים אולם סירבו להתייחס לנושא ולהגיב בצורה רשמית "בשל סיבות ביטחוניות".
השר בגין לא התרגש יותר מדי מהאירוע ואמר לוואלה! חדשות כי "גם אני וגם אנשי משרדי לא ראינו מעטפה כזו. זה נכון שהודיעו שאולי יש דבר כזה". השר בגין התייחס בבדיחות הדעת לפרשה ואמר: "כששמעתי על כך אמרתי - אכן פורים קרוב. לא התלוננתי ואינני מביע מורת רוח על כך".

בעקבות גילוי שתי מעטפות הנפץ השבוע בסניף הדואר במגדל העמק הזהיר ממלא מקום קצין הכנסת יוסי גריף את כל חברי המשכן מפני מעטפות חשודות, וקרא להם לגלות עירנות. להודעתו צירף גריף רשימת סימנים מחשידים שאמורים לעורר את תשומת לבם של הח"כים: "משקל המעטפה חריג, כתובת וזהות השולח אינם מוכרים, חותמת הדואר חסרה, קיימים כתמי שמן על המעטפה, וכדומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully