וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד לא צוחק

ראובן ברקו

26.2.2010 / 7:40

למה מתכוון אחמדינג'אד כשהוא מדבר על "ניקוי המזרח התיכון מציונים כהבטחה אלוהית"? מה יש לאחמדינג'אד בראש כשהוא מצטט את "ההבטחה האלוהית" שלו למחוק את ישראל מהמפה, או לנקות את המזרח התיכון מהציונות?

עבור הסונים והשיעים, הקוראן מהווה את מקור הקדושה שאין סביבו מחלוקת. מבחינתם, זוהי מילת האל האחרונה והעדכנית. מעבר לקוראן, אין לשיעים הסכמה עם הסונים כמעט על שום דבר: לא על חברי הנביא ולא על הפרשנות.

הפסוק שאחמדינג'אד מסתמך עליו אהוב גם על הקיצונים האיסלאמים מבית אל?קאעידה, האחים המוסלמים והחמאס: מדובר בסורת "מסע הליל" (פסוקים 4 עד 8), שלפי פירושם עוסקת בהקמתה של ישראל ובהריסתה בימינו על ידי המוסלמים בשל עוולותיהם של בני ישראל. הסונים מוסיפים גם מימרה של מוחמד (חדית'), שביום השמדת היהודים תפתח אבן את פיה ותסגיר אפילו את מקום מסתורו של היהודי האחרון. אל תתבלבלו: הוא מתכוון לזה ברצינות.

בימים אלה פורים קרב, ומשחק ההיסטוריה מחזיר גיבורים לקדמת הבמה. התסריט מעט שונה, אך הרעיון דומה: במקום האימפרטור הפרסי האוויל אחשוורוש נשלט העולם על ידי המערב של ברק אובאמה, וחולשתו ניכרת מהודו ועד כוש. במקום ושתי האמיצה עומדת הגברת קלינטון, המאיימת על מחליפיו בני ימינו של "המן" לעניין
השמדת היהודים.

מקובל בהוליווד כי האקדח שנראה במערכה הראשונה יירה במערכה השלישית, וכי "אם אתה רוצה לירות - תירה, אל תדבר". אחמדינג'אד הוא חובב קולנוע המודע לכוחן המשותף של ארה"ב וישראל. בעודו מטעה את העולם, הולך הפוטנציאל הגרעיני האיראני והופך לאקדח טעון המאיים על ישראל, על העולם הערבי ובעצם על האינטרסים הקריטיים הקיומיים של המערב. היירה האקדח במערכה הבאה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully