וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: השוטר מעג'מי תקף מפגין

יהושע בריינר

26.2.2010 / 6:00

ביהמ"ש המחוזי בת"א חייב את השוטר לשעבר ערן נעים, ששיחק בעג'מי את השוטר דנדו, לשלם למפגין תשלום פיצוי בסך 25 אלף שקלים. זאת לאחר שקבע כי נקט באלימות שלא לצורך

שבועיים לפני טקס האוסקר, וכוכבי המועמד לפרס הסרט הזר "עג'מי" לא מפסיקים להסתבך. בית משפט השלום בתל אביב דחה את בקשתו של ערן נעים, מי שמשחק בסרט את השוטר דנדו, וחייב אותו בתשלום פיצויים בסך 25 אלף שקלים לאדם שהפגין נגד תוכנית ההתנתקות. זאת לאחר שבית המשפט קבע כי נעים נקט באלימות שלא לצורך כנגד המפגין. תשלום הפיצויים נקבע לפני כארבעה חודשים אולם נעים הגיש בקשה לביטול פסק הדין. בנוסף לדחית בקשתו חוייב נעים בהוצאות משפט בסך אלף שקלים.

האירוע המדובר התרחש ב-2005 עת עבד נעים כשוטר במחוז תל אביב. הוא תועד תוקף את עקיבא ויתקין ברחוב ז'בוטינסקי בתל אביב לאחר שהאחרון חסם את הכביש במסגרת הפגנות ההתנגדות לתוכנית ההתנתקות. נעים, שבינתיים פרש מהמשטרה, תועד כשהוא נועץ את אצבעותיו בנחיריו של ויתקין ומושך את ראשו לאחור. בעקבות כך הגיש ויתקין תביעה כנגד נעים בסיוע ארגון זכויות האדם ביש"ע.

בכתב ההגנה שהגיש במשפט, טען נעים כי נקלע לחובות כבדים. אמש דחתה שופטת בית משפט השלום יעל הניג את טענותיו וקבעה כי "בעת התקיפה היה ערן נעים ממוקם מאחורי התובע והחדיר את אצבעותיו לעומק נחיריו של האחרון, משך באמצעות אצבעותיו את ראשו של המשיב לאחור בחוזקה וללא רחמים. באותם רגעים חש עקיבא ויתקין שנעים חובל באפו ושדם פורץ וניגר מאפו על פניו וכאבים עזים משתלטים עליהם" וכי "נעים לא חלק על עובדות אלה".

אין זו הפעם הראשונה בה מסתמכים כוכבי הסרט עם החוק. באחרונה נעצר שחקן אחר בסרט לאחר בחשד לתקיפת שוטרים ביפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully