וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל הותקף ונשקו נגנב ליד קריית שמונה

איילה חננאל וקובי מנדל

25.2.2010 / 20:54

שני אלמונים תקפו חייל שהמתין בתחנת הסעה בצומת באצבע הגליל, היכו אותו באמצעות מוט וחטפו את נשקו. הוא פונה במצב קל עד בינוני לביה"ח, והמשטרה הציבה מחסומים באזור

יח"צ - חד פעמי

(צילום: עומר בן אבו, עריכה: עידן גוראל)

חייל צה"ל שהמתין בתחנת הסעה בצומת כח שבאצבע הגליל הותקף הערב (חמישי) בידי שני אלמונים. מהמשטרה נמסר כי לפי תלונתו, שני אלמונים היכו בו באמצעות מוט, גנבו את נשקו האישי ונמלטו במכונית.

החייל, המשרת במערך הנ"מ, פונה במצב קל עד בינוני לבית החולים "זיו" בצפת, ומצבו התייצב, אולם בשל חשד לדימום קל בראשו הוא יועבר לבדיקות נוספות בבית החולים רמב"ם בחיפה.

במשטרה מנסים ללכוד את התוקפים. בין היתר, הציבה המשטרה מחסומים באזור כולו, ומסוק הוזנק לסייע בחיפושים. בשלב זה נבדקים כל כיווני החקירה, אולם החשד המרכזי הוא שמדובר באירוע על רקע פלילי.

זהו המקרה השני בחודשיים האחרונים שחייל מותקף ונגנב נשקו בצפון. בתחילת חודש ינואר הותקף חייל שהיה בדרכו לבסיסו ליד כרמיאל, הוא הוכה בראשו ונשקו האישי, רובה M-16 נגנב ממנו. המשטרה מיהרה לעצור חשוד במעשה, צעיר בן 21 תושב כרמיאל המוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש והסמים. החשד שעלה הוא כי הוא התכוון למכור את הנשק לעבריינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully