וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "שני שחקנים הציעו בפני להוריד ממשכורתם"

המנג'ר הישראלי התייחס למצב הקשה של פורטסמות, שמתחילה להתכונן להליך פירוק. סטורי: "יהיו קיצוצים גדולים במועדון"

הסערה רק מתחילה בפורטסמות, והיום (שישי) פומפי אמורה להיכנס להליכי פירוק. הצעד הזה נובע, בין השאר, מכשלונו של הבעלים בלרם צ'רנוי למצוא קונים לפומפי במהלך השבוע. עונש הפחתת תשע הנקודות יחול באופן מיידי, מה שישאיר לקבוצה שבע נקודות בלבד ולמעשה יגזור את דינה של פומפי, שתרד לצ'מפיונשיפ.

"שניים מהשחקנים שלי באו אליי והציעו בפני להפחית מהשכר שלהם כדי לנסות ולעזור לחלק מהאנשים, כי אנחנו מרגישים עצבות עם מה שקורה עם המועדון", סיפר אברהם גרנט ל'גארדיאן'. "אני צריך להבין את המצב בדיוק קודם כל, לדעת בדיוק מה יקרה עם הקבוצה כעת".

על מצב הקבוצה אמר גרנט בראיון אחר: "אני מאוד עצוב וכועס, אבל אצטרך ללמוד יותר את הסיטואציה כדי להגיב. אני כועס מפני שעשינו עבודת כדורגל כאן והפריעו לנו בכל צעד. עכשיו אני זועם בשבילי וכמובן בשביל כולם".

לא רק גרנט דיבר על המצב הקשה, אלא גם מנכ"ל הקבוצה פיטר סטורי התייחס לשינויים שיקרו במועדון. "יהיו קיצוצים בכל הרמות. זה אנחנו ההנהלה צריכים לדאוג לזה שהמועדון ימשיך קדימה", אמר סטורי. "נקצץ במשכורות, אני אפילו מוכן לקצץ במשכורת שלי כדי לעזור למועדון".

כאמור, פורטסמות עלולה לספוג עונש הפחתה של עד 20 נקודות ממאזנה בעונה הבאה בצ'מפיונשיפ, מה שאוטומטית יהפוך אותה למועמדת ודאית לירידה לליגה הראשונה (השלישית בדירוג). ארבע קבוצות שנכנסו להליכי פירוק בעבר: לידס, רותרהאם, בורנמות ולוטון נענשו בהפחתה של בין 15 ל-20 נקודות בעונה שלאחר מכן. הדרך היחידה בה פומפי תוכל להימנע מהגזרה היא להגיע להסדר נושים, מה שלא סביר שיקרה.

עדכון ראשון: 25/2 17:57
עדכון אחרון: 26/2 11:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully