וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בערבה: נהג המשאית נסע ב-92 קמ"ש

רמי שני, הערוץ הראשון

25.2.2010 / 18:20

מוחמד אל-ג'אבור, נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה שגבתה את חייהם של חמישה בני משפחה, שחזר בפני חוקרי המשטרה את הרגעים שקדמו לתאונה. המשטרה: המשאית נסעה במהירות שאינה תואמת לכביש

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

מעצרו של מוחמד אל ג'אבור, נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה בה נהרגו חמישה בני משפחה אחת בכביש הערבה, הוארך היום (חמישי) בארבע ימים ימים בבית משפט השלום בבאר שבע.

במהלך הדיון חשפה המשטרה כי מהירות הנסיעה של נהג המשאית בזמן התאונה היתה כ-92 קילומטרים לשעה, בכביש בו אמנם המהירות המורתרת היא 90 קמ"ש אולם הוא גדוש בעיקולים מסוכנים ובדרך כלל הנהגים נוקטים במשנה זהירות באותו הקטע. מהירות הנסיעה התבררה בשחזור שערך היום אל ג'אבור בפני חוקרי התאונות של משטרת התנועה.

בשחזור דבק אל-ג'אבור בגרסתו, לפיה הוא ספג בראשו מכה ממכסה תא הכפפות שמעל ההגה, אולם במשטרה לא מקבלים את גרסתו ובוחנים את העובדות מול מהנדסים של החברה היצרנית (וולו). כמו כן, ממתינים במשטרה לבדיקות של מומחים מהטכניון כדי ליצור שיחזור אמיתי ומדויק יותר של התאונה.

בתאונה הקשה בצומת הערבה, שאירעה ביום שני בבוקר, מצאו את מותם שלושה דורות של משפחה אחת לאחר שמשאיתו של אל-ג'אבור סטתה ממסלולה והתנגשה ברכב המשפחה, שהייתה בדרכה לחתונה בצפון. ההרוגים הם בני הזוג ליאור,31, וטלי, 34, דהן, אמו של ליאור רות דהן, 57, בתה של רות , שרית דהן, חיילת בת 19 ושילת דהן, התינוקת של בני הזוג בת חמישה חודשים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully