וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את שתי אחיותיו הקטינות

גלעד גרוסמן

25.2.2010 / 15:24

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 19בגין אונס וביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בשתי אחיותיו. באחד המקרים ביקש הנאשם מאחותו לשחק עמו ב"אבא ואמא"

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד צעיר בן 19 בגין אונס ובביצוע מעשה סדום ומעשים מגונים באחיותיו לפני כארבע שנים, כשהיו בנות 13 ו-12. בנוסף, הוא נאשם באונס אחת האחיות בחודש שעבר.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלומית בן יצחק מפרקליטות מחוז ירושלים, בשנים 2005-2006, בעת שאחת האחיות למדה בכיתה ו', אמר לה אחיה שתתפשט, ואז אנס אותה. לאחר מכן הוא הורה לה לבצע בו מין אוראלי. במקרה אחר, לקח האח את אחותו הקטינה לחממה באיזור פסגת זאב, ושם אנס אותה שוב.

בנוסף, מואשם האח כי בחודש שעבר אנס את אחותו כארבע פעמים בחדר השינה של הוריהם, בימים בהם אמם שהתה מחוץ לדירה. הוא אמר לה כי ישחקו משחק לפיו הנערה הגיעה לבית מלון ושם היא פוגשת בנאשם. הוא הפשיט אותה ולאחר מכן אנס אותה.

כמו כן, בשנת 2005-2006, בעת שאחותו השנייה של הנאשם היתה כבת 13, פנה אליה האח וביקש ממנה לשחק עמו ב"אבא ואמא". היא התנגדה, אבל האח לקח אותה לחדר השינה של ההורים, ושם אנס אותה. כחצי שנה לאחר מכן אנס אותה שוב.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully