וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: נחשפו שני חשודים נוספים בחיסול

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

25.2.2010 / 13:20

בכיר במשטרה המקומית טען כי התגלתה זהותם של שני חשודים נוספים במעורבות בפעילות החיסול. בכך עולה מספר חברי חוליית המחסלים ל-28 בני אדם. לא דווח באילו דרכונים זרים השתמשו החשודים הנוספים

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג

הרשימה ממשיכה להתארך: משטרת דובאי חשפה היום (חמישי) את זהותם של שני חשודים נוספים שנשאו דרכונים זרים והיו מעורבים בחיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח לפני כחודש בדובאי – כך דיווח הבוקר גורם בכיר במשטרת דובאי לעיתון "אל-איתיחאד" הרואה אור באיחוד האמירויות. בכך עולה מספר חברי חוליית המחסלים ל-28 בני אדם. לא דווח באילו דרכונים זרים השתמשו שני החשודים הנוספים.

העיתון דיווח כי משטרת דובאי בחרה בינתיים שלא לפרסם דיווח על אותם שני חשודים חדשים משום שהיא רוצה לבדוק זאת היטב לפני שתחליט לפרסם את דבר מעורבותם בכלי התקשורת: "ברגע שלמשטרת דובאי יתברר שהם אכן מעורבים בחיסול אל-מבחוח, יתברר מספרם הסופי של חברי צוות החיסול", אמר.

הגורם הבכיר במשטרת דובאי גילה עוד לעיתון כי בנוסף לשני הפלסטינים שנעצרו בחשד למעורבות בחיסול אל-מבחוח, "ישנו פלסטיני נוסף החשוד בפרשה". הגורם סירב לפרט אם הפלסטיני השלישי נעצר או הוסגר לידי משטרת דובאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה השתתפו בפעולת החיסול המורכבת? החשודים שנחשפו השבוע ע"י משטרת דובאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול טענה המשטר בדובאי כי זיהתה 15 חשודים נוספים בהתנקשות בנוסף לאלו שחשפה לפני כשבועיים. על פי המשטרה, מתוך 15 החשודים החדשים זוהו חמש נשים. בנוסף, שלושה מתוכם היו בעלי אזרחות אוסטרלית, שלושה היו בעלי אזרחות אירית, שלושה בעלי אזרחות צרפתית ושישה היו בעלי אזרחות בריטית.

המשטרה בדובאי מסרה עוד כי חברי חוליית החיסול הגיעו משש ערים אירופאיות שונות ומהונג קונג. עוד נמסר כי פעולת החיסול נמשכה 20 דקות בלבד ולאחריה עזבו חברי חוליית החיסול את דובאי למספר ערים שונות. בנוסף נמסר כי ארבעה מתוך חברי החוליה ביקרו בדובאי כבר בעבר. בנוסף דיווחה המשטרה המקומית כי 14 מתוך 15 החשודים השתמשו בכרטיסי אשראי שהונפקו בבנק האמריקאי MetaBank.

בעקבות חשיפת רשימת החשודים זומן הלילה שגריר ישראל באוסטרליה לשיחת הבהרה בשל השימוש שנעשה ב-3 דרכונים אוסטרליים ע"י החשודים. כמו כן הגיבו לממצאים בארגון החמאס שם טענו כי "הרשימה המתארכת מעלה את החשד כי מדינות אירופאיות היו מעורבות בתכנון וביצוע פעולת החיסול של אל-מבחוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully