וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם השנה: הגשם יחריב את חגיגות פורים

עומר רבין

25.2.2010 / 12:51

יש רק דבר אחד שיותר בטוח בפורים מהתחפושות: הגשם. מרבית הרשויות המקומיות ברחבי הארץ החליטו לדחות או לבטל את אירועי הפורים ותהלוכות התחפושות בשל צפי למזג אוויר סוער

משנכנס אדר מרבים במשקעים: החל מהיום (חמישי) צפוי לחזור לישראל החורף ולהישאר בשטח עד לסוף חג הפורים. הגשם יחל לרדת לסירוגין בכל רחבי הארץ ויתחזק בשעות הערב כשהוא מלווה ברוחות ערות כאשר בדרום אף קיים חשש לשיטפונות. בשירות המטאורולוגי מעריכים כי הממטרים יגיעו אפילו עד אילת בדרום.

הגשם צפוי להתחזק מחר, דווקא ביום בו יצוין חג הפורים בכל בתי הספר ברחבי הארץ: הטמפרטורות ירדו מעט ובאזורי הצפון והמרכז יירשמו גם סופות רעמים לפרקים. מזג האוויר הסוער יימשך לאורך סוף השבוע והוא צפוי להיחלש בהדרגה החל משעות אחר הצהרים המאחרות ביום ראשון.

על רקע מזג האוויר הסוער והתחזיות הקודרות החליטו הבוקר ברשויות מקומיות רבות לבטל את אירועי הפורים, לדחות אותם או לקיימם במתכונת מצומצמת באולמות סגורים. העדלאידע המרכזית בחולון נדחתה ליום שני בשעה 12:00, העדלאידע המקבילה ברמת השרון נדחתה אף היא ליום בשני בשעה 10:30 בבוקר ואילו העדלאידע בנתניה תתקיים בשעה 11:00. אירוע "ZOO תל אביב" - האירוע המרכזי של עיריית ת"א לפורים, נדחה גם הוא ליום שני ויתקיים החל מהשעה 11:00 במתחם גן העיר כשבמרכזו שחזור של גן החיות המיתולוגי. גם באשקלון נדחו אירועי פורים כולם ליום שני הקרוב. במודיעין הגדילו לעשות ודחו את העדלאידע ליום שישי הבא – 5 במרץ, בשעה 11:45. בעיר עכו החליטו בעקבות מזג האוויר לבטל את קיום התהלוכה בעיר ולקיים את אירועי פורים באולמות בתי הספר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully