וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פרץ לטוויטר של ח"כ אחמד טיבי?

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

25.2.2010 / 9:53

חשבון הטוויטר של חבר הכנסת מרע"מ-תע"ל נפרץ ע"י אלמונים ששלחו "ציוצים מוזרים" לעוקביו. טיבי: "איני יודע מי עשה זאת - שיניתי את הסיסמה אתמול ואני מקווה שהפרשה באה אל קיצה"

חשבון הטוויטר של ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) נפרץ: ב"ציוץ" שפרסם אמש (רביעי) עדכן טיבי את 666 עוקביו כי חשבונו נפרץ וכי הוא מתנצל בפני כל הגולשים - זאת לאחר ש"ציוצים" מוזרים התחילו להישלח מחשבון הטוויטר שלו לאחר הפריצה. הבוקר הודיע ח"כ טיבי כי שינה סיסמה והוא מקווה שהפרשה באה אל קיצה. "איני יודע אילו הודעות שלחו בשמי ומי עשה זאת, אבל אנשים סיפרו לי כי הם מקבלים מהחשבון שלי הודעות מוזרות ולא ממני", סיפר טיבי לוואלה! חדשות.

מזה מספר חודשים מפעיל ח"כ אחמד טיבי חשבון טוויטר אקטיבי בעצמו, שבו הוא נוהג לעדכן את עוקביו בדעותיו, רעיונותיו, כתבות שנכתבו עליו והצעות חוק שהוא מתכוון להגיש. בראיון שהעניק לוואלה! חדשות לפני כשבוע התייחס ח"כ טיבי למשיכתו למחשב והודה כי "נפל קורבן להתמכרות למחשב". הוא סיפר כי יש לו חשבון טוויטר "מאד אקטיבי" וגם דף בפייסבוק שהוא עצמו מפעיל אותו: "לפעמים יש הודעות חצופות בפייסבוק, אבל זה המחיר. אני חושב שזה שדרוג של הקשר שלי עם הציבור".

חשבון הטוויטר של חבר הכנסת טיבי התפרסם בחודש ספטמבר, אז שיתף בו טיבי את הגולשים במכתב ששלח לו הבדרן דודו טופז מבית כלא רמלה, ימים ספורים לפני ששם קץ לחייו. טופז כתב לטיבי שהוא מתנצל על התבטאויות עבר שלו, בעיקר אלו שנאמרו על ח"כ טיבי בזמן מבצע 'עופרת יצוקה': "במסע חשבון הנפש שאני עורך כאן, בבית הסוהר, אל תוך עצמי, אני מוצא לנכון להתנצל בפניך שוב על דברי ההבל שכתבתי כלפיך, על השחצנות שהייתה בי ועל שפגעתי בך", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully