וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרחים וחיילים חשודים בגניבת נשק מצה"ל

קובי מנדל ויהושע בריינר

24.2.2010 / 16:17

המשטרה עצרה שמונה תושבים מהצפון ובהם שני חיילים בחשד שגנבו כלי נשק ואמצעי לחימה מבסיסי צה"ל. ששת האזרחים חשודים גם בייבוא וסחר בסמים מלבנון

שמונה בני אדם תושבי הצפון בהם שני חיילים נעצרו בחשד לגניבת כלי נשק ואמצעי לחימה מהצבא וסחר בסמים, כך הותר היום (רביעי) לפרסום. השמונה נעצרו לפני למעלה משבוע והמשטרה חושדת כי גנבו אמצעי לחימה וכלי נשק מבסיסי צה"ל בצפון וכן מאג מאחד הבסיסים שעל גבול הלבנון באזור הגליל העליון. האזרחים חשודים בייבוא וסחר בסמים מלבנון. רב פקד ערן שקד ממשטרת מרחב הגליל מסר לוואלה! חדשות כי מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של השמונה בפעם השנייה בבית משפט השלום בעכו. את הפרשה חוקרת המשטרה יחד עם המשטרה הצבאית החוקרת.

שמונה מהעצורים הם תושבי ירכא, שניים תושבי חורפיש ואחד מתגורר במושב ברמת הגולן. שני החיילים העצורים נמצאים בשירות סדיר ומשרתים בגדוד חרב.

בעבר כבר נעצרו מספר חיילים מאותו הגדוד בגין חשדות דומים ולפני זמן קצר נגנבו כ-50 רימוני רסס מאחד הבסיסים מאזור הלבנון. מפקד אוגדה בצפון הדיח מ"פ בבסיס ממנו נגנבו באירוע אחר שני מאגים.

מדובר צה"ל נמסר כי "בנושא זה מתנהלת חקירה משותפת של מצ"ח ושל משטרת ישראל. אבטחת כלי נשק הינה נושא ראשון במעלה בצה"ל. כל מקרה של גניבה מטופל בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully