וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חשפה רשת לזיוף כדורי ויאגרה

איילה חננאל

24.2.2010 / 12:21

12 בני אדם נעצרו בחשד כי זייפו כדורי ויאגרה והונו עשרות אלפי אנשים תוך סיכון חייהם. במהלך פשיטה על בית אריזה במרכז הארץ נתפסו אלפי כדורים מזוייפים

שוטרי מפלג הקניין הרוחני ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית נאבקים באין אונות. השוטרים עצרו 12 בני אדם ועיכבו לחקירה 23 בני אדם נוספים בחשד שהם מעורבים בהפצה ופרסום של כדורי ויאגרה מזויפים ותרופות נוספות לאין אונות. המעצרים בוצעו בעקבות חקירה סמויה ממושכת וחיפושים בבתים, משרדים ובתי עסק ברחבי הארץ.

במהלך החיפושים נחשף במושב במרכז הארץ בית אריזה לכדורי ויאגרה, ונתפסו אלפי כדורים. בין העצורים גם בעלי חברת פרסום מתל אביב שסייעו לביצוע העבירה בעצם פרסום הכדורים בעיתונים. על פי החשד הונו המעורבים עשרות אלפי לקוחות אשר רכשו את הכדורים ללא מרשם וצרכו תרופות מזויפות תוך סיכון חייהם.

עו"ד רוויטל סוויד, המייצגת חשודה שנעצרה במסגרת רשת ההברחה ואשר על פי החשד שימשה כמחסנאית בבית האריזה אמרה כי החשודה הינה אם לארבעה שעבדה כפקידה במחסן ו"אם אכן בוצעו העבירות הנטענות, הריי שהיא לא הייתה מודעת לכך"

בנוסף חשודים העצורים בהלבנת הון בהיקפים גדולים ובעבירות מס הנחקרות על ידי חוקרי רשות המסים. חברי הרשת חשודים בגרימת נזק כלכלי רב לחברות המייבאות את כדורי הוויאגרה והסיאליס לישראל. העצורים חשודים בשורה של עבירות: בין היתר, שימוש שלא כדין בסימני מסחר, מסירת תרופות ללא מרשם, מעשה פזיזות ורשלנות, זיוף בנסיבות מחמירות, מרמה בנסיבות מחמירות ועבירות על חוק מע"מ ופקודת מס הכנסה. העצורים יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • ויאגרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully