וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נכה ושני נערים חשודים באונס קטינה

איילה חננאל

24.2.2010 / 10:01

שני נערים כבני 14 וגבר בן 30 נעצרו בחשד שאנסו נערה כבת 13. בחקירתו טען הגבר כי מעולם לא חווה יחסי מין בגלל נכותו והוא שוכנע על ידי הנערים, שהודו בביצוע המעשים, להצטרף אליהם

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

חוקרי הנוער של משטרת ירושלים עצרו אתמול (שלישי) לחקירה שני נערים בני 14.5 וגבר נכה בן 30, תושבי העיר, בחשד לאונס קטינה בת 13.5. על פי החשד, קבעו החשודים עם הקטינה שלשום בערב, אספו אותה ברכבו של חברם המבוגר ונסעו לפארק הסמוך למקום מגוריה. בפארק, אחד החשודים אנס אותה בכוח כשהשני תופס אותה בידיה, ואילו החשוד השלישי ביצע בה באיומי סכין מעשים מגונים.

מפרטי החקירה עולה כי בשלב מסוים עזבו החשודים את המקום והנערה הגיעה בכוחות עצמה לביתה. כשפגשה את הוריה, סיפרה להם את אשר ארע לה, ואלו הגישו תלונה במחלקת הנוער במרחב מוריה.

לדברי המשטרה, הגבר הוגדר כנכה עקב צליעה כבדה ברגלו אשר לה ייחס חלק מסיבות למעשה. בחקירתו טען הגבר כי כתוצאה מנכותו הוא לא התנסה מינית מעולם, והנערים, אותם הכיר דרך אחיינו, הבטיחו לו כי אם יצטרף אליהם באותו הערב, יזכה לקיים יחסי מין בפעם הראשונה. הנערים החשודים מכירים את הקטינה מסביבת מגוריה ואחד הנערים לומד איתה בבית הספר. בחקירתם הודו הנערים בביצוע המעשים ושלושת החשודים יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully