וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היחסים עם מצרים וירדן לא ייפגעו מהחיסול"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

23.2.2010 / 18:54

גורמים בישראל אמרו לרשת "אל-חורה" כי חיסולו של מחמוד אל-מבחוח בדובאי לא צפוי לפגוע ביחסים של ירושלים עם קהיר ועמאן. "יש בין המדינות שיתוף פעולה הדוק במאבק נגד טרור חמאס"

"היחסים בין המוסד לבין גורמי המודיעין במצרים וירדן לא ייפגעו כתוצאה מחיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח לפני כחודש בדובאי" – כך דיווחה היום (שלישי) רשת הטלוויזיה האמריקאית בשפה הערבית "אל-חורה" מפי גורמים בכירים בירושלים. הגורמים מסרו עוד לכתב הרשת בישראל כי "בין ישראל לבין צרפת, בריטניה, מצרים וירדן שורר שיתוף פעולה הדוק במאבק נגד טרור החמאס".

הגורמים הבכירים מסרו עוד, כי היחסים בין ישראל לבין מצרים וירדן לא ייפגעו כתוצאה מחיסול אל-מבחוח "משום ששתי המדינות הללו רואות בחמאס תנועת בת של ארגון "האחים המוסלמים" השואף להפיל את משטרו של נשיא מצרים חוסני מובארק ואת משטרו של עבדאללה מלך ירדן". לאור דברי הגורמים הבכירים בירושלים, אפשר להניח כי גופי המודיעין בירדן ובמצרים עודכנו מראש על חיסולו של אל-מבחוח.

מוקדם יותר דווח, כי משטרת דובאי זיהתה ארבעה חשודים נוספים בהתנקשות באל-מבחוח. על פי מקורות בדובאי, שניים מהחשודים נשאו דרכונים בריטיים ושניים איריים. בכך עולה מספר הדרכונים הבריטיים שהיו בשימוש לשמונה, ומספר הדרכונים האיריים לחמישה. אתמול ביקש שר החוץ של בריטניה דייוויד מיליבנד מעמיתו הישראלי אביגדור ליברמן שישראל תשתף פעולה עם חקירת ההתנקשות באל-מבחוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully