וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית בית שמש קיבל מכתב עם קליע

יוסי מדריסוביץ'

23.2.2010 / 16:53

מכתב שעליו חתום "הלובי החילוני" התקבל בצהרים בלשכת ראש עיריית בית שמש. המכתב הכיל קליע ואיומים מפורשים: "אנחנו לוקחים חיים שלך ומשפחה ועושים 'בום' לדתיים"

מכתב איומים שאליו צורף קליע של אקדח התקבל בצהרים (שלישי) בלשכתו של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול. ראש העירייה שוהה בימים אלה בדרום אפריקה, אולם בסביבתו התייחסו לדברים בחומרה. המכתב שנחתם על ידי "הלובי החילוני" כלל איומים מפורשים על חיי אבוטבול ומשפחתו.

שולחי המכתב ציינו בין היתר כי "יש מלחמה, אנחנו לוקחים חיים שלך ומשפחה ועושים 'בום' גדול לדתיים, לנו יש כוח גדול ויש". דובר עיריית בית שמש מתי רוזנצוויג אמר לוואלה! חדשות כי חוקרי המחלקה לזיהוי פלילי של המשטרה הגיעו ללשכת ראש העירייה ונטלו את המכתב והקליע לבדיקת מעבדה.

בסביבתו של ראש העירייה אבוטבול מציינים כי מאז בחירתו לתפקיד, גורמים מתוך האופוזיציה וחלק מהתקשורת המקומית לא השלימו עם בחירתו של אבוטבול. כל הזמן מסיתים נגד ראש העירייה על רקע של אי השלמה עם המהפך השלטוני. לפני חודשיים אבוטבול הזהיר כי להסתה הקשה נגדו עלולות להיות השלכות קשות, אשר יצאו מכלל שליטה וכי מילים מסוגלות לרצוח. אנחנו לא מכירים את הגוף שחתם על המכתב".

אבוטבול הגיב מדרום אפריקה ואמר כי "כל החלטותיי מתקבלות בצורה עניינית ובשיתוף עם הגורמים המקצועיים והמשפטיים. למרות האיומים לא אירתע מלהמשיך לפעול בנחישות למען כלל האוכלוסיות השונות בעיר בצורה עניינית. אני פונה לאופוזיציה ה'מתקושרת' שיגנו את המעשה החמור לפני שתהיה הידרדרות נוספת ויקרה אסון חלילה. אני מאמין כי שולחי המכתב אינם תושבי העיר, אשר ידועים בסובלנותם וסומך בעזרת השם על המשטרה כי תאתר את אותם גורמים עברייניים ושולחיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully